Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury PromotionsMihaela Pascu (foto) este noul Director de Creatie al Mercury Promotions, începând cu luna noiembrie.

Radu Miu, General Manager Mercury Promotions spune ca ea este “omul potrivit care a acceptat provocarea si s-a alaturat proiectului de dezvoltare al agentiei”.

Pascu vine de la Saatchi & Saatchi, unde fusese promovata Creative Director din luna martie, a.c. Potrivit Mercury, Mihaela Pascu are o experienta de 10 ani în publicitate si un portofoliu impresionant de branduri la dezvoltarea carora a contribuit. “Multe dintre acestea – Azimut, Elita, Dialog, Basescu, daca e sa dam doar câteva exemple - reprezinta acum adevarate studii de caz pentru publicitatea de la noi”, spun oficialii de comunicare ai agentiei.

“Decizia de a veni la Mercury a fost simpla”, spune Mihaela Pascu. „Am discutat cu Radu Miu iar planurile si intentiile în ceea ce priveste munca noastra în publicitate s-au potrivit. Proiectele pe care le-am gasit sunt fabuloase. De altfel, o sa le vedeti curând materializate în campanii de zile mari”, a spus noul sef de creatie Mercury Promotions.

Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions“Venirea Mihaelei nu este înca un transfer “la moda”. Mihaela este omul pe care îl cautam demult” afirma Radu Miu (foto) General Manager Mercury Promotions , . “Stim ca piata este în fierbere, ca au loc schimbari de strategie si miscari de trupe impresionante. Pentru Mercury cel mai important lucru este ca nevoile de comunicare ale companiilor se intensifica si devin din ce în ce mai sofisticate”, a mai spus Radu Miu.

Mihaela Pascu afirma ca are încredere “în advertising-ul destept, care nu mai sta de mult timp cuminte, într-un A4 sau într-un format fix. Cele mai bune campanii sunt cele care gasesc solutii noi, articulari inteligente, actiuni elaborate pe mai multe suprafete, care sa-l atinga literalmente pe cel cu care vorbesti", adauga ea. 

Pascu spune ca a mai lucrat pentru campania prezidentiala, realizata în 2004 ca director de creatie al GMP, pentru prima si cea mai importanta campanie internationala dezvoltata în România (22 de printuri realizate cu D’Arcy pentru yahturile Azimut care au circulat în 25 de tari). Noul sef de creatie de la Mercury Promotions afirma ca si-a adus contributia pentru lucrari distinse cu 5 premii la Ad'Or.

AdPlayersFile Mercury Promotions

Potrivit companiei, Mercury Promotions este cea mai mare agentie independenta din România si se afla printre primele 10 agentii de publicitate de la noi. Înfiintata în 1993, Mercury este o agentie de publicitate full service.

Pe parcursul celor 16 ani de activitate agentia spune ca s-a dezvoltat constant ajungând în 2005 la 120 de angajati, un portofoliu de servicii în crestere si o cifra de afaceri de 11 Milioane Euro. În prezent Mercury numara , în portofoliu, clienti si marci precum Coca-Cola, Metro, Nestle, Peugeot, Romtelecom, Sony Ericsson, Ursus Breweries, Western Union.

Printre proiectele derulate sunt atât cele logistic la nivel national (Caravana Maggi, festivaluri, proiecte ample de merchandising, programe de sampling si door-to-door selling) cât si proiecte de publicitate conventionala: branding, creatie de identitate vizuala campanii TV si radio, consultanta de marketing. Dupa cum spun reprezentantii companiei, creatiile Mercury au fost premiate la Epica Awards (cu Argint si Bronz), Ad’Or (spotul anului si cel mai bun spot in categorie) si au ajuns in finala la Golden Drum.


PUBLICITATE: