Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România
Vineri, 17 Noiembrie 2006

Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România.

Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Lavazza expune si în România campania de imagine “The Most Incredible Espresso Experience”. Cea mai recenta promovare a marcii se bazeaza pe imaginile din calendarul Lavazza 2007 cu acelasi nume. Agentia de ATL & media care implementeaza campania în Romania este Foote Cone & Belding, au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai companiei conduse de Bogdan Sântea.

Experienta Espresso Lavazza este implementata si în RomâniaCampania se deruleaza în perioada noiembrie - decembrie în presa scrisa(reviste glossy - pentru femei, pentru barbati, de home & design) si outdoor, urmând ca în lunile ianuarie -aprilie 2007 sa se continue doar pe outdoor, au mai afirmat reprezentantii agentiei de publicitate, pentru AdPlayers.

Povestea

Ca si în cazul celorlalte editii ale calendarului, proiectul creativ apartine agentiei de publicitate Armando Testa. Pentru a povesti despre ceea ce se întampla în “orasul espresso”, a fost invitat fotograful spaniol Eugenio Recuenco, care, potrivit agentiei, "prin utilizarea dibace a luminilor si culorilor, a transformat fiecare cadru intr-un scenariu extrem de sugestiv".

Femei înzestrate cu puteri supranaturale, sosite în oras ca un dar al sortii, misterioase si senzuale, au restabilit ordinea si legea, dar, ca orice eroi care se respecta, au si un punct slab. Ceea ce le face pe fiecare din aceste eroine seducatoare luptatoare în slujba Binelui nu este o potiune magica secreta, ci cafeaua espresso.

Imaginea cafelei aburinde, parfumate, nu lipseste în nici o fotografie, sugerând astfel toata energia si placerea pe care trebuie sa le obtii chiar si în cele mai dificile momente si în situatiile cele mai neasteptate.

Potrivit agentiei, a 15-a editie a calendarului Lavazza propune imagini seducatoare si intrigante, la fel ca modelele alese sa reprezinte fiecare câte o putere supranaturala diferita. Astfel, afirma autorii, într-un joc subtil de paralelisme si metafore, Lavazza sugereaza puteri supranaturale atribuite femeilor contemporane, care sunt obligate sa-si însuseasca mai multe roluri simultan, aparând întotdeauna neobosite.

Experienta Espresso Lavazza este implementata si în RomâniaFrancesca Lavazza (foto), Corporate Image Director spune ca “Societatea contemporana le cere femeilor sa îndeplineasca roluri foarte importante: sa fie mame, sotii, prietene, îngeri ai focului si, în acelasi timp, li se cere sa se implice în cariera”.

„In opinia noastra, pentru a îndeplini toate aceste roluri, e nevoie de puteri supranaturale si iata-le deci pe supereroinele noastre care reprezinta societatea contemporana”, sustine Francesca Lavazza. “Lor le dedicam calendarul din acest an… si bineinteles, în mai mica masura si noua”, adauga.oficialul de comunicare al marcii.

“Ni l-am dorit pe Recuenco”, explica Francesca Lavazza, “deoarece simtim în fiecare an nevoia de a surprinde, si Recuenco este considerat la momentul actual fotograful care a mostenit “spiritul” marilor maestri ai picturii clasice spaniole si era deci artistul potrivit pentru a exprima atmosfera calda, romantica si feminina care adie în fiecare cadru”.

“Pentru campania internationala am ales doua cadre care, credem noi, reprezinta în acelasi timp senzualitatea si energia produsului nostru”, adauga sefa comunicarii. “In acest an avem un headline care ne introduce într-o lume extraordinara si intriganta: “The Most Incredible Espresso Experience”. Este un univers antrenant si foarte senzual, acela al cafelei Lavazza.”, este de parere Francesca Lavazza.

Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România

Pariul riscant

Despre proiect, ea spune ca „Espress Yourself este însa un fel de pariu riscant al Lavazza, o afirmare a personalitatii si o invitatie pentru a exprima propria individualitate. În acesti ani am lucrat încercând sa cream un brand puternic aspirational: sa transformam Lavazza într-un brand cult”, subliniaza directoarea de comunicare.

“Pentru a realiza acest lucru am construit an dupa an, campanie dupa campanie, un parcurs distinctiv care a dat rezultate bune”, conchide Lavazza.

"Extrem de simpli din punct de vedere vizual, pentru a spori impactul la nivelul publicitatii"

Legat de alegerea fotografiilor pentru campania internationala, GERMAN SILVA, Creative Director la Armando Testa afirma: “În acest an am decis sa cream fotografii speciale pentru campanie. Am dorit sa ramânem în aceeasi lume a calendarului, folosind aceleasi protagoniste, dar încercând, în acelasi timp, sa fim extrem de simpli din punct de vedere vizual, pentru a spori impactul la nivelul publicitatii”, motiveaza Silva. Obiectivul este acela de a spori relevanta conceptului “The Most Incredible Espresso Experience”, conchide el.

Eugenio Recuenco, premiat pentru Playstation la Cannes

Nascut la Madrid acum 38 de ani, Eugenio Recuenco este astazi unul dintre fotografii spanioli cu cea mai mare relevanta internationala, spune agentia. Înzestrat cu o sensibilitate magistrala pentru crearea de imagini în clar-obscur, este considerat fotograful care a mostenit “sufletul” marilor maestri ai picturii clasice spaniole, cum ar fi Goya, el Greco si mai ales Zurbaran.

Pentru lucrarea sa “Creatia, Nasterea, Jocul si Educatia” (Circuit 2003), lui Eugenio Recuenco i-a fost conferit Premiul ABC pentru fotografie, iar pentru lucrarea “Playstation” a câstigat un Leu de Aur si un Leu de Bronz la Festivalul de la Cannes 2005.

.Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România .Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România .Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România .Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România

AdPlayersFile THE MOST INCREDIBLE ESPRESSO EXPERIENCE

De Eugenio Recuenco

Titlul  Campaniei: “The Most Incredible Espresso Experience”

Perioada: Incepand cu 18 octombrie 2006

Promovare: Outdoor si print in presa

Supervizare si coordonare: Luigi Lavazza S.p.A.

Creative project: Armando Testa

Creative director: Germán Silva, Ekhi Mendibil, Haitz Mendibil

Art director: Haitz Mendibil, Andrea Lantelme

Copywriter: Germán Silva, Ekhi Mendibil, Cristiano Nardò

Ilustrator: Angelo Lo Cogliano, Danilo Gioannini

Client service: Giacomo Boggetto, Nicola Crivelli, Sascha van der Plas

Fotograf: Eugenio Recuenco

Productie:

Producator: Gianfranco Meza

Designer decoruri: Eugenio Recuenco, Eric Dover,

Stilist:  Macarena Nuñez

Bijuterii:   Swarovski

Machiaj si par: Jordi Fontanals

Asistent fotograf: Germán Arbos, Pedro Galán ,Richard Ramos

Post productie:  Paz Otero

Asistent Post productie: Richard Ramos, Cristina Durán

Modele:

Coperta: May Andersen

M.R. Rocket: Missy X - Melissa Barcic, Daniel Cladellas Rojals, Florencio Cores Palacin (bad guys)

Velocity Jane:            Kristyna Dokovpilova, Jose Bernal (bar man), Jan Boria (musafir), Lady BlackBird: Kristyna Dokovpilova,Luis Sinamore (bad guy),

Pussycat: May Andersen, Alex Caballero (chelner)

Miss Ing: Missy X - Melissa Barcic, Tania Guillen Martinez (ziarist), Paz Otero Sanz, (paparazzo), Doktorin Sparky: May Andersen,

IceGirl:  Kristyna Dokovpilova


PUBLICITATE: