Seful de marketing BCR Asigurari, Marius Floarea a demisionat
Luni, 06 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Seful de marketing BCR Asigurari, Marius Floarea a demisionatMarius Floarea (foto), Director de Marketing si Administrare Retea, BCR Asigurari  a demisionat din companie. Floarea a confirmat pentru AdPlayers demisia din fruntea departamentului de marketing, începând din data de 3 noiembrie, urmând ca aceasta sa fie efectiva cel mai probabil peste 30 de zile, perioada legala de preaviz.

Legat de motivele demisiei, seful departamentului de marketing BCR Asigurari, Marius Floarea a motivat pentru AdPlayers ca aceastea sunt legate de diferente de viziune privind dezvoltarea BCR Asigurari, evitând sa faca mai multe comentarii pe aceasta tema. Întrebat de catre AdPlayers ce va face pe viitor, Florea a dat ca sigura continuarea carierei profesionale în acelasi domeniu dar a evitat sa formuleze alte precizari legate de acest lucru.

Relativ surprinzatoare, demisia sefului de marketing vine la doar câteva zile de când compania a anuntat, prin intermediul unui comunicat, ca BCR ASIGURARI a înregistrat, la 30 septembrie 2006, prime brute subscrise în valoare de peste 100 milioane de dolari (297 mil RON) si ca activitatea desfasurata pîna în prezent dovedeste pragmatismul obiectivelor fixate prin strategia de afaceri gândita de actionarii BCR ASIGURARI la înfiintarea companiei.

Marius Floarea (36 ani) spune ca lucreaza în asigurari de 12 ani si din prima zi de functionare a BCR Asigurari, ianuarie 2002. Spune ca a înfiintat reteaua de vânzari cu peste 165 de unitati si peste 950 de angajati. Conduce departamentul de marketing de mai mult de 3 ani, unde crede ca a reusit sa impuna o strategie normala de marketing bazata pe constructia brandului fata de practica domeniului de asigurari de a promova sporadic un produs, referindu-se la serviciile RCA ale companiilor de asigurari.

Contactati telefonic de catre AdPlayers, oficialii de comunicare BCR Asigurari nu au comentat, pâna la ora închiderii materialului, demisia sefului de marketing si retea, dar au promis ca vor reveni cu precizari ulterioare.


PUBLICITATE: