Rezultatele cautarii dupa : "nd 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
23
Publicitate de Weekender
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, īn format tabloid, 16 pagini tiparite īn policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Alegeri noi la IAA Romānia
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romānia, ce va avea loc īn data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pāna la 21 februarie
Īngerii AdPrint se bat īn 300 de printuri
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
Hennessey se dedica fotografiei de publicitate
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh īn advertising asa cum am facut īn moda si sper ca īn scurt timp sa ajung la fel de departe īn acest fel de fotografia ca si īn fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pāna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga īn topul industriei de profil
Brand Management vrea 300 - 400 mii EUR de pe piata indoor din Bulgaria
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim īnfiintarea Brand Management Ungaria(la  Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza īn anul 2007 pentru compania din Romānia o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, īn crestere cu 35% fata de anul trecut
Carmen Lixandru va fi MD la MediaCom
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Potrivit Media&Marketing Europe, fosta sefa de la Media Direction va conduce operatiunile din Romānia ale agentiei MediaCom Romānia, din pozitia de Managing Director
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost cāstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
BusinessWeek Romānia a vorbit cu 10.000 de oameni, pentru Top Brands
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea īn bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata īmpreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din Romānia partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Media Galaxy a vāndut, cu 1 Leu, 3000 de produse īn 3 saptamāni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
Vesti de la Friends, something hard to find
Miercuri, 06 Decembrie 2006
FRIENDS Advertising īsi tine la curent prietenii cu proiectele recente ale companiei printr-o depesa electronica intitulata "Vesti de la Friends"
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
The Practice īsi prezinta echipa, cu experienta comuna de la Ogilvy PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan – Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa avānd ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR – companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift avānd ca beneficiu central flexibilitatea īn trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Experienta Espresso Lavazza este implementata si īn Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
Bogdan Mirica, Director de Creatie Graffiti BBDO, pleaca din agentie
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Īmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de cānd am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata īncepānd cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, īn prezent Associate Creative Director
Ogilvy face spatiu pentru 20 de angajati
Duminca, 12 Noiembrie 2006
Restaurat de curānd cu o nota interbelica, podul cladirii din Grigore Alexandrescu 86 a devenit noul spatiu īn care s-au mutat cei peste 20 de oameni reprezentānd echipele de creatie, productie si DTP ale agentiilor din Ogilvy Group
« 1 2 3 4 5 »