Rezultatele cautarii dupa : "natural"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
CEL.ro vrea afaceri de  60 milioane euro in anul 2016. 40 milioane euro si crestere de peste 25% in 2015.
Miercuri, 17 Februarie 2016
 “Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic

Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
Joi, 11 Februarie 2016
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

 Itsy Bitsy premiaza “Verde la fapte bune pentru copii si parinti.
Marti, 07 Aprilie 2015
 
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
 Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR

 

Stirile Pro TV lanseaza campania Salveaza Romania frumoasa!
Vineri, 13 Iunie 2014
 Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Buget de sase cifre la MEC. A castigat contul social media britanic Natural Balance Foods
Marti, 11 Februarie 2014
 Agentia de media va derula timp de un an pentru liderul britanic pe piata batoanelor Natural Balance Foods, o campanie de crestere a notorietatii batoanelor Nakd

 

2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Managing Director nou la G2. Mircea Pascu, fost Client Service Director.
Marti, 12 Februarie 2013
 G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania

Catalin Dobre jurizeaza la Clio Awards 2013
Miercuri, 16 Ianuarie 2013
 Omul de creatie de la McCann Erickson a fost nominalizat in juriul festivalului din acest an la sectiunea de campanii integrate

Info: Castigatorii Internetics 2012
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
« 4 5 6 7 8 »