Rezultatele cautarii dupa : "natural"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Iunie 2016
Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Luni, 09 Mai 2016
DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements, avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma.
Marti, 26 Aprilie 2016
Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”) a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Marti, 23 Februarie 2016
Miercuri, 17 Februarie 2016
“Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic
Joi, 11 Februarie 2016
Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Vineri, 04 Septembrie 2015
„Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Joi, 29 Ianuarie 2015
Marti, 24 Iunie 2014
Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR
Vineri, 13 Iunie 2014
Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Marti, 20 Mai 2014
Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Marti, 11 Februarie 2014
Agentia de media va derula timp de un an pentru liderul britanic pe piata batoanelor Natural Balance Foods, o campanie de crestere a notorietatii batoanelor Nakd
Luni, 25 Februarie 2013
Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Marti, 12 Februarie 2013
G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania
Miercuri, 16 Ianuarie 2013
Omul de creatie de la McCann Erickson a fost nominalizat in juriul festivalului din acest an la sectiunea de campanii integrate
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: