Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
Miercuri, 05 Octombrie 2016

Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la Athenee Palace Hilton Bucharest.

adplayers. info

Brandathlon a desemnat castigatorul programului de branding de 10.000 de euro. Castigatorul celei de-a 6-a editii BRANDATHLON este Doctor Vitamin care va beneficia de un program complet de branding realizat de agentia INOVEO. Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la Athenee Palace Hilton.

Doctor Vitamin este importator, distribuitor si producator de suc natural de fructe din Satu Mare. In urma pocesului de jurizare s-a identificat un important potential de dezvoltare al brandului si de implementare a unei noi identitati vizuale.

Produsele Doctor Vitamin se diferentiaza de competitori prin ingredientele 100% naturale, fara aditivi, fara apa adaugata , fara concentrat de fructe, zahar adaugat sau conservanti. Procesul tehnologic riguros, normele de igiena stricte si personalul calificat contribuie la realizarea unui produs final de calitate. Doctor Vitamin este primul suc natural de fructe obtinut prin presare, prezent in majoritata lanturilor mari de magazine.

„A fost o competitie mult mai acerba la marele titlu din perspectiva atractivitatii si potentialului proiectelor. Ne bucura ca mesajul INOVEO este auzit si inteles exact de cel care are cea mai mare nevoie de branding si anume antreprenorul roman. El investeste in produs, in plasarea produsului pe piata, plateste taxe si impozite lunar si are nevoie de sprijin pentru marketizarea corecta si consecventa a acestuia, iar INOVEO ofera aceasta oportunitate”- spune Dochita Zenoveiov– Brand Innovator INOVEO.

Printre industriile din care fac parte aplicantii se regasesc: constructii, produse alimentare si bauturi, producatori de textile, imbracaminte, produse farmaceutice, packaging, materiale de gradinarit, servicii/publicitate, cosmetice, producatori de echipamente de metal, servicii auto.

Varietatea industriilor din care fac parte aplicantii a reprezentat o provocare, insa selectarea brandului cu cel mai mare potential de dezvoltare a fost asigurata de specialistii care au format juriul: Emma Beckmann – Country Director Rusia la Landor Associates, Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – CEO Teia Media, Valer Hancas - Corporate Affairs & Communication Manager Kaufland Romania, Roxana Iancu – Marketing Manager HP Romania and South East Europe Consumer Marketing Lead si Dochita Zenoveiov – Brand Innovator INOVEO.

Castigatorii editiilor anterioare sunt: producatorul din Sibiu de info-desk-uri, mese si podiumuri tactile INOVI - Intelligent Surface, producatorul de produse farmaceutice Plantavorel, producatorul de sosete Ciserom, Librariile Alexandria si reteaua de magazine Animax.

Mai mult despre Inoveo

Mai mult in Branding, Rebranding


PUBLICITATE: