Multinationala de media se schimba si la Bucuresti. MEC devine oficial Wavemaker Romania
Sambata, 11 Noiembrie 2017

Credit: Wavemaker Romania / PR

Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, fuziunea internationala de media intre MEC si Maxus  este reprezentata pe piata locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), care devine oficial Wavemaker Romania sub conducerea Oanei Padure (foto). 

adplayers. info

Agentia de media locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), devine oficial Wavemaker Romania. Creata recent din fuziunea la nivel global dintre agentiile de media MEC si Maxus, noua companie de media avand ca specialitate  continut si tehnologie este prezenta si in Romania.

Wavemaker Romania activeaza oficial incepand de la 9 noiembrie sub conducerea Oanei Padure, in calitate de CEO, continuand mandatul inceput in 2014 ca CEO al MEC Romania.

 „Tranzitia la Wavemaker este un pas natural in evolutia echipei noastre si reprezinta o reconfirmare a angajamentului pe care il avem, acela de a livra solutii eficiente de comunicare pentru a sustine business-ul clientilor nostri”, declara Oana Padure, CEO Wavemaker Romania.

Noul brand, Wavemaker, este construit si sustinut de un set de valori definite prin pasiune, agilitate, colaborare, spirit antreprenorial si diversitate, rezultate din intersectia celor doua culturi existente in agentiile care au fuzionat, MEC, respectiv Maxus. In acelasi timp, Wavemaker duce mai departe focusul MEC de integrare a datelor si insight-urilor despre procesul de achizitie a consumatorilor.

Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, potrivit responsabililor de comunicare, Wavemaker este o agentie din noua generatie, aflata la intersectia dintre media, creare de continut si tehnologie. Noua agentie Wavemaker va finaliza intregul proces de rebranding la nivel global pana in ianuarie 2018 si va avea birouri in 90 de tari, cu peste 8500 de angajati.

Wavemaker a creat si WM Momentum, cel mai detaliat studiu din lume despre comportamentul si decizia de cumparare a oamenilor, cu peste 375.000 de studii realizate in 70 de piete pentru mai mult de 30 de categorii. Business-ul Wavemaker este sustinut prin creativitatea si curiozitatea a peste 8.500 de angajati din 90 de tari. Wavemaker face parte din GroupM, compania globala de management a investitiilor in media, parte din WPP. Mai multe detalii despre agentia  internationala, pe pagina online www.wavemakerglobal.com

Mai mult in Business, Management, Media, Fuziuni si Achizitii, Rebranding,


PUBLICITATE: