Rezultatele cautarii dupa : "nationala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Citeste mai mult si mai bine cu Dilema Veche si agentia Armada Marketing ( Propaganda Group )
Marti, 28 Ianuarie 2020
 ,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,  Obreja Bogdan, Copywriter, Armada ( Propaganda Group)
Evenimentele din Decembrie 1989, intr-o expozitie foto - documentara AGERPRES, in Piata Revolutiei, la MNAR
Miercuri, 11 Decembrie 2019
 Expozitia cuprinde 40 de panouri cu imagini din Arhiva Fotografica AGERPRES de la evenimentele din Decembrie '89, iar fotografiile sunt expuse in Piata Revolutiei, pe gardul care imprejmuieste Muzeul National de Arta al Romaniei, fostul Palat Regal.
Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019
,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara...
Domestos si Crucea Rosie vor dota grupuri sanitare si vor moderniza toalete din scoli din Romania
Miercuri, 16 Octombrie 2019
 O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Marele spectacol al promotionalelor bate la usa. Descarca online invitatia la Corporate Gifts Show, 9-12 octombrie, la Romexpo.
Miercuri, 02 Octombrie 2019
 La Corporate Gifts Show poti sa descoperi super-gadgeturi si tehnologii de ultima generatie pentru comunicarea vizuala: aplicatii mobile pentru publicitate, gadgeturi 3D personalizabile, gadgeturi comestibile, accesorii-gadget pentru obiecte smart, obiecte promotionale personalizabile eco-friendly si multe altele.
Echipele de hochei Telekom si Allianz-Tiriac, sustinute de Fundatia Tiriac, au obtinut 18 victorii din 23 de meciuri in Italia
Marti, 10 Septembrie 2019
 Timp de 11 zile, jucatorii delegatiei Fundatiei Tiriac au sustinut in total 23 de meciuri, adaugand in palmaresul lor sportiv 18 victorii. 
Reteaua LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul METRO Cash & Carry, a atins obiectivul de 1000 de magazine la nivel national
Vineri, 06 Septembrie 2019
 ,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Tiriac Leasing sustine, a-III-a editie, consecutiv, transmiterea online, prin live streaming a Festivalul International George Enescu (31 aug.- 22 sept. 2019)
Vineri, 30 August 2019
 Parteneriatul din acest an a fost demarat cu scopul de a sustine muzica clasica, oferind publicului posibilitatea de a viziona festivalul la http://www.tiriacleasing.ro/festivalenescu si poate fi accesata gratuit, in timp real, de pe dispozitivele mobile si fixe conectate la Internet.
IAB Europe si IAB Tech Lab au lansat TCF 2.0. Noua versiune a Transparency and Consent Framework
Joi, 22 August 2019
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va...
Festivalul International George Enescu 2019, la Televiziunea Romana, pe TVR1, TVR3 si TVR HD
Joi, 22 August 2019
„Ca de fiecare data, Televiziunea Romana isi respecta misiunea publica de a duce in casele romanilor atmosfera unica a Festivalului Enescu. Suntem onorati sa transmitem acest eveniment de anvergura si sa oferim publicului larg muzica de calitate in interpretarea artistilor invitati la eveniment”, declara...
Racheta numarul 2 a Romaniei sustine marsul masinilor eco si marsul bicicletelor, sambata, 13 iulie
Vineri, 12 Iulie 2019
 Alti campioni ai Romaniei o urmeaza in cea de a 2-a editie a Marsului masinilor eco-friendy (electrice si hybrid), caruia i se adauga de anul acesta si Marsul bicicletelor “WE BIKE ROMANIA” va incepe sambata, de la ora 10.00, in parcarea de la Biblioteca Nationala.
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
Primul operator cu abonamente 5G in Romania. Lansate de Vodafone, noile abonamente 5G sunt disponibile in Bucuresti, Cluj-Napoca si Mamaia
Miercuri, 26 Iunie 2019
Disponibile in Bucuresti, Cluj-Napoca si Mamaia, abonamentele Red Infinity 17 si Red Infinity 25 sunt primele abonamente 5G ce ofera trafic de date nelimitat in reteaua...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Group Creative Director, McCann PR, Simona Simon jurizeaza la Cannes Lions 2019
Joi, 16 Mai 2019
 Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta. Simona s-a alaturat echipei de creatie a McCann PR in urma cu trei ani si coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG & finance si retail, ale agentiei, contribuind la dezvoltarea...
De Ziua Europei, Placido Domingo invita la Oda bucuriei in ritm de jazz - videoclip de promovare a patrimoniului national #Ode2Joy Challenge
Joi, 09 Mai 2019
 Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor” anunta lansarea contributiei video Romania: #Ode2Joy Challenge 2019, pe 9 mai, de Ziua Europei. Initiativa creativa raspunde provocarii organizatiei paneuropene Europa Nostra si presedintelui acesteia, Plácido Domingo care poate fi urmarita pe...
Doua productii TVR, premiate la Prix CIRCOM. Organizatia reuneste 376 de statii TV din 38 de tari
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Televiziunea Romana a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obtinand locul I si o mentiune in cadrul Galei Asociatiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional) - organizatie care reuneste 376 de statii TV din 38 de tari si care premiaza cele mai bune productii ale acestora.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
« 4 5 6 7 8 »