Rezultatele cautarii dupa : "napoca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
780.000 EUR pe 2007, in revista gratuita Casa si Biroul
Marti, 25 Martie 2008
Editorii publicatiei gratuite din domeniul amenajarilor, decoratiunilor si constructiilor si-au propus in acest an venituri peste 1 Milion EUR
Ciucas (Ursus Breweries) continua cu Nicola Porter Novelli si New Media
Joi, 13 Martie 2008
Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
Prima agentie româneasca de consultanta în branding si design in Romania are 13 ani
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Potrivit oficialilor sai, compania Branzas a fost infiintata in 1994 la Cluj-Napoca si este prima agentie romaneasca de consultanta in branding si design in Romania
Brânza Nasal (Napolact) are o noua identitate
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat în noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
Brânzas face rebranding Redox
Vineri, 29 Iunie 2007
"Redesenarea brandului Redox a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, complexe si distincte, care sa dea amploare si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei" spune Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas
Spoon Media a sustinut lansarea BauMax Cluj-Napoca si Targu Mures
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate pentru Elit
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
GMP are doi oameni noi la creatie
Miercuri, 02 Mai 2007
Cele doua posturi de creatie ale agentiei au fost ocupate de Bogdana Poptomas (27 ani) - Art Director si  Maria Ionescu (25 ani) –Copywriter
Clujul detoneaza înca o editie a festivalului studentesc de publicitate C4 Creativity
Luni, 23 Aprilie 2007
Reunind la fiecare editie si peste 100 echipe de studenti, Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai impreuna cu cateva agentii de publicitate din Cluj-Napoca organizeaza a cincea editie a Festivalului Studentesc de Publicitate C4 Creativity
1.200.000 USD în promotia aniversara Vodafone - 10 ani
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone România a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Topescu comenteaza Cupa Danone
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
Elevate a ridicat cu liftul 150.000 EUR
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, în 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
« 5 6 7 8 9 »