KFC serveste meniuri in 570 de lifturi din reteaua nationala indoor Elevate
Vineri, 11 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

KFC va desfasura o noua campanie de promovare in reteaua nationala indoor Elevate, incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008. Campania de comunicare in lifturile din reteaua nationala indoor va lansa o invitatie la masa in restaurantele KFC din Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.

 

„Apreciem spiritul inovator al clientului nostru in a imbratisa suporturi publicitare neconventionale”, declara Andreea Brodocianu (foto), Director de Vanzari Elevate. ”Prin campaniile desfasurate in mod constant in ultimii trei ani, KFC a contribuit la dezvoltarea publicitatii in lift in Romania”.

 

Colaborarea care se va derula in cele 8 orase din Romania, va promova restaurantele in 570 de lifturi. Reteaua pe care se va desfasura campania are o audienta medie lunara estimata de aproximativ 130.000 – 150.000 de persoane, reclama amaplasata intr-un lift atingand in medie aproximativ 240-250 de indivizi pe luna.

 

Potrivit oficialilor de comunicare, lantul de restaurante continua astfel colaborarea cu lifturile publicitare de la Elevate pentru al treilea an consecutiv, KFC optand pentru campanii extinse in intreaga retea indoor inca din anul 2006.

 

/ PROFILE - Elevate

Infiintata in urma cu trei ani, reteaua nationala indoor Elevate, condusa de Tudor Maxim, este initiator al conceptului de publicitate in lift din Romania. Compania este membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising.

 

Elevate acopera in prezent peste 2000 de lifturi „publicitare” amplasate in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 10 mari orase din tara. Lifturile „publicitare” Elevate ating o audienta medie de 650.000 vizualizari pe zi si intre 450.000 si 500.000 de persoane diferite ( www.elevate.ro ).


PUBLICITATE: