Trilulilu renunta la F5 X Media si Beyond pentru a-si vinde singur publicitatea
Marti, 11 Mai 2010


Sergiu Biris, fondator Trilulilu.
FOTO: Promo Biz 10 ani.

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Dupa 8 luni de la inceperea parteneriatului de reprezentare media non exclusiva semnat cu F5 X Media, Trilulilu renunta la regia de vanzari a diviziei de Internet F5 din cadrul Realitatea Catavencu, pentru a-si vinde singura spatiul. Internalizarea totala a vanzarilor Trilulilu va avea loc la mijlocul lunii iunie cand inceteaza si contractul cu Beyond Media, regie care gestioneaza spatiul de pe prima pagina a site-ului.

„Am renuntat pentru ca dorim sa internalizam total vanzarile”, a afirmat pentru AdPlayers, Sergiu Biris, managerul Trilulilu (foto: promo BIZ 10 ani) , explicand despartirea de F5 X Media.

“Colaborarea pe care am avut-o cu F5 X-Media a fost extrem de buna, asa ca nu avem nimic sa le reprosam. Dimpotriva, a fost o placere sa lucram cu Dragos Stanca si echipa lui.  Ne-au reprezentat foarte bine pe toata durata colaborarii“, a mai spus Biris la despartirea de regia de vanzari din cadrul F5, divizia de Internet din grupul Realitatea Catavencu.

Despre Beyond, cealalta reprezentare pe piata de media, Biris spune ca intelegerea cu Trilulilu se va incheia in iunie. „Beyond ne reprezinta pe spatiul de publicitate de pe „homepage”. Contractul cu ei se incheie la mijlocul lunii iunie. Nu este vorba de o renuntare datorita unor factori negativi in nici unul din cazuri. Urmarim pur si simplu strategia noastra de vanzari”.

Contactat de catre AdPlayers, Dragos Stanca, managerul F5 X media si al diviziei de Internet F5 de la Realitatea Catavencu, a afirmat ca nu poate comenta decizia Trilulilu de a-si internaliza vanzarile.

Biris motiveaza decizia internalizarii vanzarilor de publicitate datorita cresterii inregistrate de Trilulilu in ultima perioada atat la nivelul echipei, cat si din punct de vedere al traficului, continutului sau parteneriatelor. In acest moment, Triluliu are doua birouri: unul in Cluj-Napoca si unul in Bucuresti, situat la Bucharest Hubb, locatie care gazduieste echipa de vanzari formata din Cornel Axin, Sorin Cristea si Catalin Dobre.

Intr-un articol pe blogul personal, Biris mai spune ca datorita fragmentarii foarte mari, in viitorii 3-4 ani playerii importanti pe Internet se vor vinde singuri. Cu aproape 3 Milioane de clienti unici pe luna, potrivit cifrelor SATI, Trilulilu inregistreaza aproape 9 Milioane de vizite, si in jur de 70 Milioane de afisari (pagini vizitate).


PUBLICITATE: