Licitatii de 300.000 EUR la Media Consulta International, prin SEAP
Vineri, 08 Octombrie 2010
 
Mihai Craiu, Director General si Fondator Media Consulta International.

( AdPlayers, Iulian Toma )

Cu bugete de 300.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate Media Consulta International a castigat doua proiecte de comunicare prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Contactat de catre AdPlayers, Mihai Craiu, Fondator si Directorul General al Media Consulta International nu a dezvaluit valoarea conturilor castigate prin SEAP, invocand clauzele de confidentialitate ale contractelor.

Infiintata in 2003 de Mihai Craiu, actionar majoritar (99,99%) si manager al companiei, potrivit executivului companiei, Media Consulta International se pozitioneaza o agentie de publicitate full service. Conform informatiilor raportate la Ministerul Finantelor, compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 5,02 Milioane EUR (21,25 Milioane lei), si un profit de 1,1 Milioane EUR.

Cel mai recent buget castigat rin licitatia electronica este un proiect de promovare pentru Autoritatea Nationala de Cercetare Stiintifica (ANCS) pentru realizarea campaniei de promovare a oportunitatilor de finantare prin Axa Prioritara 2 – “Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare tehnologica si Inovare” din cadrul “Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice”.

Intrebat cum a castigat contul de comunicare, Mihai Craiu a declarat ca „Proiectul a fost castigat in urma unei licitatii electronice organizata prin SEAP (Sistemul Eelectronic de Achizitii Publice) unde nu cunosti ceilalti participanti”. Potrivit managerului agentiei, concursul a fost organizat de ANCS in luna septembrie, iar anuntul castigarii a venit de curand.

Oficialul Media Consulta International a mai adaugat ca „Tinta campaniei este reprezentata de IMM-uri, institute de cercetare, universitati, administrarii publice locale, ONG –uri, agentii de dezvoltare regionala sau patronate, si presupune promovarea si organizarea unui numar de 15 conferinte si 4 seminarii de informare clara si directa atat a persoanelor fizice, cat si a companiilor care activeaza in domenii conexe asupra proiectelor si a oportunitatilor de finantare ale programului”.

Cu o prima conferinta la Iasi pe 19 octombrie, seria de evenimente si comunicare a oportiunitatilor de finantare va avea loc in perioada septembrie-decembrie 2010, in orase cum sunt Iasi, Timisoara, Constanta, Bacau, Alba Iulia, Sibiu, Craiova, Targovite, Suceava, Oradea, Ramnicu Valcea si Cluj-Napoca. Comunicarea in media se limiteaza la campanii de comunicare locala, cuprinzand afise campanii de informare, kituri de prezentare distribuite celor interesati, bannere si postere, sau city light-uri.

Echipa care se va ocupa de contul ANCS si organizarea evenimentelor este formata din Claudia Cramaroc, Adriana Crosman, Mihaela Tutunaru, Tania Gavriloff, si este coordonata de Monica Icleanu, Events Manager. Derularea proiectului este supervizata de Alina Florescu, Director Media Consulta International.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: