Rezultatele cautarii dupa : "n"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
 Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
Joi, 04 Februarie 2016
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 
Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
 Nici cautarea jumatatii nu mai e ce-a fost. Domnisoara singura isi cauta perechea interactiva.
Miercuri, 28 Octombrie 2015
 Nici cautarea jumatatii nu mai e ce-a fost in publicitate.
Raluca isi ia ramas bun. In Ghencea Militar 3 pana luni, 12 octombrie, la pranz.
Sambata, 10 Octombrie 2015
 Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
Cum s-au dat ziarele in trimestrul al-II-lea? BRAT a publicat cifrele de difuzare.
Marti, 08 Septembrie 2015
 Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
De 3 ani in Slovacia, s-a intors in Romania. Razvan Mitoiu este noul Director de Creatie al Godmother.
Vineri, 21 August 2015
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
Vineri, 17 Iulie 2015
 
Rasaritul. 45 de ani de rasarituri.
Luni, 13 Iulie 2015
 
4 Bronze Lions Vodafone pentru McCann Romania. Unul la “Cea mai premiata idee din grupul Vodafone
Joi, 25 Iunie 2015
 4 Bronze Lions 2015 si 21 in total in festivalul CannesLions pentru McCann Romania
Un Effie rade si un pitch plange
Miercuri, 03 Iunie 2015
 “NE-ATI UMILIT? AFARA DIN CASA NOASTRA!”
Va modera “Live ura pe Internet la ICEEfest. Tolontan: Less hate, more speech
Marti, 02 Iunie 2015
 
UPS, TNT si DPD au carat panouri “DHL is Faster
Luni, 23 Martie 2015
Felicitari UPS, TNT si DPD. Cu peste 5 milioane de vizualizari, campania virala “Trojan Style” semnata de Jung von Matt a luat Platina si Aur pentru eficienta in comunicare la AME Awards.
Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Achizitii in echipa antrenata de Lucian Georgescu: Coman, Anefi si Soineanu.
Luni, 16 Februarie 2015
Echipa GAV, antrenata de Lucian Georgescu, are o noua formula la inceput de an.
PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
Joi, 18 Decembrie 2014
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.

 

« 3 4 5 6 7 »