Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015


Marilena Barliga (foto) preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident

adplayers. info

Compania de credite de consum Provident Financial Romania, parte din grupul britanic International Personal Finance, anunta numirea Marilenei Barliga la conducerea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, potrivit unui comunicat de presa remis adplayers.

Cu o experienta profesionala de peste 11 ani in marketing strategic si cu un portofoliu de campanii premiate in cadrul celor mai mari competitii de advertising din Romania (Effie, Internetics si IAB MIXX Awards), Marilena Barliga trece din pozitia de Senior Marketing Manager in functia de Head of Marketing. Din noua pozitie, ea se va ocupa de definirea si implementarea strategiilor de marketing si comunicare, alaturi de coordonarea activitatilor de dezvoltare produse.

Noul sef de  marketing a ocupat in ultimii opt ani mai multe pozitii de management in cadrul departamentului, coordonand printre altele campania de repozitionare a Provident in Romania, lansata in 2013, sub sloganul “Cand este important pentru tine”, precum si lansarea unor initiative curajoase de comunicare in mediul online - campaniile Providentistii si Autodenunt.

“Știm de la clientii nostri ca apreciaza produsele si serviciile pe care le oferim, dar in acelasi timp stim ca interactiunea permanenta cu ei si intelegerea nevoilor si asteptarilor lor fundamenteaza nu doar strategia noastra de marketing si comunicare, ci intreaga strategie de business” a spus Viktor Boczán, Directorul General al Provident Financial Romania. „Sunt convins ca experienta Marilenei ne va ajuta sa oferim in continuare clientilor nostri solutii financiare simple, care sa-i ajute sa transforme oportunitatile din viata lor in povesti frumoase”

“In ultimii ani, Provident a acceptat provocarea ambitioasa de a schimba perceptia consumatorilor ca noi si IFN-urile, in general, sunt asociate cu nevoia urgenta de bani, cu o situatie dificila sau cu un impas financiar. Comunicarea comerciala din ultimii ani este inspirata din cele peste 6.000 de povesti reale primite de la clientii nostri, care ne-au reconfirmat ca oamenii iau imprumuturi pentru a realiza un vis, pentru a investi in viitorul lor sau pentru a-si sprijini copiii sa-si urmeze pasiunile si sa-si dezvolte talentul” a declarat Marilena Barliga, Head of Marketing in cadrul Provident Financial Romania

257 Milioane de euro in Romania

In cei noua ani de prezenta pe piata locala, compania a investit in Romania peste 257 de milioane de euro si a contribuit la bugetul de stat cu taxe in valoare de peste 45 de milioane de euro. De asemenea, compania dezvolta si sustine diverse proiecte de responsabilitate sociala - programe de educatie financiara, protectia mediului, sprijinirea grupurilor defavorizate - in care a investit pana acum peste 700.000 de euro. Provident are peste 850 de angajati in Romania si colaboreaza cu peste 3.700 de agenti independenti in 80 de orase din intreaga tara.

Mai mult in Oameni, Management


PUBLICITATE: