Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
Marti, 12 Aprilie 2016


sursa foto: phoenixmedia.ro

De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia

adplayers. info

De la inceputul lunii aprilie 2016, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), se arata intr-un comunicat al asociatiei.

Potrivit informarii BRAT, companiile Phoenix Media si Seaview Advertising s-au alaturat celor 12 companii de OOH participante in cadrul MIP OOH si au demarat monitorizarea campaniilor publicitare derulate pe suporturile publicitare proprii. Primele date au fost monitorizate incepand cu 1 aprilie 2016 si sunt disponibile beneficiarilor MIP OOH incepand din 11 aprilie a.c.

Pe langa datele de monitorizare la nivelul industriei, companiile de panotaj pot pune in prezent la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de derulare al campaniilor publicitare pe propriile suporturi publicitare si ofera un plus de transparenta si incredere prin accesarea servicului MIP OOH.

Prin decizia de monitorizare transparenta si independenta a campaniilor publicitare derulate pe suporturile proprii, intr-un mod sindicalizat, alaturi de ceilalti jucatori relevanti din panotaj, cele doua companii sustin eforturile BRAT de profesionalizare a industriei de media si publicitate;

BRAT este organizatia industriei de media din Romnia care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai în concordanta cu normele internationale.

Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele 4 medii.

Cu Phoenix Media si Seaview, Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH include in prezent 14 companii furnizoare de spatii media Out Of Home:

Furnizori de media in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH
sursa: BRAT MIP/OOH

Active Media

Affichage Romania

Clear Media

Communications Media

Defi Romania

Euromedia Group

Getica OOH

Media Advertising

New Age Advertising Agency

Phoenix Media

Seaview Advertising

Ultravision

Universal Solution

Way Media

Mai  mult in OOH, Media


PUBLICITATE: