CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
Luni, 27 Iunie 2016


foto: adplayers. 

adplayers. Iulian Toma

In timp ce toate primariile „o dau la intors” cu respectarea legislatiei in publicitatea stradala si doar dau din gura - ba ca n-avem regulament, ba ca mai avem ceva de lucru la el, inca un sanitar isi face aparitia in curatenia publicitatii outdoor. Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar zice, ci mai si FACE. Curatenie in publicitatea pe drumurile nationale!

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei nationale de drumuri, CNADR a luat deja la mana mai multe structuri neautorizate de tip prisma si matura DN1 de publicitatea care incalca legea. Valul prin care CNADR a luat „la intrebari” publicitatea hoata la drumul mare este salutat deja de catre  jucatori importanti din piata de media outdoor care vad cum pica prisma dupa prisma si raman doar structuri autorizate care ar trebui sa stea in picioare si dupa curatenie. Panourile legale.

Numai ca, ce sa vezi, matale, coane Mitica? In timp ce unii se bucura, altii ranjesc mai degraba a paguba ca in coltul gurii. Stiu ei de ce. Desi declarativ se dau de ceasul mortii in lupta impotriva panourilor amplasate ilegal, mari jucatori din piata sunt departe de a fi modele bune de urmat. Cu management cu tot. Basca mai conduc si comisii de profil in publicitate.

Desi nu stim daca o anima lupta curateniei in publicitate sau poate vrea sa faca vreo noua autostrada, de data aceasta de panouri legale din care sa scoata mai multi bani decat a luat pana in prezent din publicitate, miscarea companiei nationale de drumuri este de urmarit. Nu stim inca pe cine avantajeaza ori daca este impotriva sau in folosul marilor jucatori in publicitatea stradala. Cert este ca mari jucatori tremura. Au si de ce. CNADR joaca tare. La fel de tare cu directiile de taxe si impozite care cer proprietarilor de panouri situatia taxelor si autorizarilor structurilor de publicitate stradala.

Ramane de vazut in ce directie vor juca organizatiile industriei cu structuri conduse de oameni din managementul unor mari jucatori. Vor fi acestia cei mai buni moderatori ai dialogului intre institutiile statului cand poarta in spate povara grea a greselilor facute de companiile pe care le conduc? Sau vor trebui alesi alti reprezentanti mai buni si mai curati, chiar daca sunt mai mici, pentru a fi garanti ai bunelor practici in fruntea institutiilor de profil din publicitatea stradala? 

Mai mult in OOH, Legislatie


PUBLICITATE: