Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Publicitatea din Romania n-a castigat nimic la Epica Awards 2015. De fapt, pur si simplu a lipsit de la competitia cu marile agentii si retele internationale de publicitate la cel mai important festival international al carui juriu este alcatuit din editorii a 44 de reviste de marketing si comunicare din intreaga lume.

Publicitarii romani sunt totusi departe de a nu fi sensibili la intreceri si distinctii preferand  mult mai importanta tiparnita inflationista de premii locale, ca sa ne aducem aminte doar de cele mai importante premii de excelenta IAA la care n-au ajuns decat membrii industriei si vreo 2-3 publicatii alese pe „spranceana” sa treaca in revista publicitatea damboviteana.

Daca retele precum Publicis, BBDO sau DDB prezente in alte tari au ales sa intre in competitia publicitatii de la Epica Awards 2015, agentiile romanesti au ramas acasa. Chiar si mult prea hulita si neoccidentala Rusie are cu ce se lauda la editia din acest an, spre deosebire de europeana Romanie care asteapta distinctii „tiparite” de banca nationala a directorilor locali de marketing si publicitate.

Ce a determinat ca oamenii de publicitate sa nu isi doreasca participarea? Teama de a nu fi invinsi de agentii mai puternice? Slaba reflectare in media locala a competitiei Epica Awards? Nu vom sti niciodata. Tot ce contabilizam este ca, intr-o competitie relevanta in care se intrec cele mai importante echipe de creatie care merg la toate marile festivaluri internationale, publicitatea din Romania a ales sa nu intre in competitie cu 585 de agentii din 75 de tari ale lumii.

Castigatorii Epica Awards 2015



PUBLICITATE: