Rezultatele cautarii dupa : "mil"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010
 Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Licitatie de PR pentru 20-25 mii EUR Hasbro (Monopoly, Transformers) castigata de Lowe PR
Marti, 11 Mai 2010
 Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Unul din cei 3 mari operatori de solutii de plata pe Internet,  ClickandBuy a fost achizitionat integral de Deutsche Telekom AG
Miercuri, 24 Martie 2010
 Unul din cei trei provideri mondiali de solutii de plata online, ClickandBuy opereaza cu 120 de monede si a depasit in 2009 vanzari de 1 Miliard de EUR
Pro TV, Prima si Antena 1 au scos de pe post Mediaedge:cia cu URBB
Marti, 23 Martie 2010
 Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Labormed vrea 4 Mil. EUR din produse fitoterapeutice
Joi, 04 Martie 2010
 Pe o piata a produselor naturiste estimata anul trecut de Visionwise Daedalus Millward Brown la 117 Mil. EUR, producatorul de medicamente vrea sa obtina pozitia de lider in...
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Enoiu (McCann) tinteste o cifra de afaceri peste cea din 2007
Luni, 15 Februarie 2010
 Potrivit unui interviu acordat Business Magazin, strategia companiei ar trebui sa aduca managerului McCann Erickson o cifra de afaceri mai mare decat cea din 2007, cand agentia...
VASILIU: Publicitatea in Print va scadea cu 40-50% si in 2010
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
Cu 1,3 Mil. de euro din piata OOH in 2009, Elevate si Sugar Media vor mai mult cu Indoor Partnership
Vineri, 29 Ianuarie 2010
 Elevate a inregistrat anul trecut aproximativ 400.000 de eur, iar Sugar in jur de 900.000 euro din piata indoor 
AdPlayersOUTLOOK 2009, Claudia Chirilescu, Spoon Media
Marti, 05 Ianuarie 2010
 „Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...
Cezar Burlan pleaca la Romania Libera si Editura Domus (Medien Holding, WAZ)
Vineri, 23 Octombrie 2009
Fostul director de publicitate Sanoma Hearst Romania, Cezar Burlan va fi de la sfarsitul lunii noiembrie director de vanzari de publicitate al grupului Medien Holding – un parteneriat intre editorul german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) & The Nova Group), care a preluat anul trecut si produsele media ale editurii Domus Magazin
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Media Fact Book estimeaza piata la 350 Mil. EUR in 2009
Luni, 19 Octombrie 2009
 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
« 5 6 7 8 9 »