Labormed vrea 4 Mil. EUR din produse fitoterapeutice
Joi, 04 Martie 2010
 
(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Labormed vrea 4 Milioane de euro din produse fitoterapeutice. Pe o piata a produselor naturiste estimata anul trecut de Visionwise Daedalus Millward Brown la 117 Mil. EUR, cu 8% in crestere fata de 2008, producatorul de medicamente vrea sa obtina pozitia de lider in cateva categorii care conduc in topul cresterii vanzarilor, prin lansarea diviziei Ozone Natural.

Conform studiului Visionwise Daedalus Millward Brown din iulie 2009, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de OTC-uri, in conditiile in care 2 din 10 romani apeleaza la tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri).

Extensiile de brand aflate sub umbrela Ozone Natural sunt: Imunogrip – pentru stimularea imunitatii generale, Imunorezistan- adjuvant in tratamentul racelii si gripei, Propolis – biostimulator natural, Donavital – amelioreaza simptomele din perioada menstruala si premenopauza, Giardinophyt – impotriva parazitozelor intestinale, Sabalit – pentru imbunatatirea functiei prostatei si potentei, Plantagingival – badijonaj gingival Sediphyt – amelioreaza tulburarile de somn, Antialcool Plant, Nicotan – pentru reducerea consumului de alcool si tutun si Omega3 – pentru reducerea colesterolului si buna functionare a sistemului cardio-vascular, Artrophyt – pentru imbunatatirea mobilitatii.


PUBLICITATE: