Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010


UPC "Muschetarii"
Agentie de Creatie: Funny


(AdPlayers, Iulian Toma)

Estimata la 100-200 mii EUR, creatia UPC a plecat la McCann Erickson, in urma unei licitatii de publicitate care s-a incheiat de curand. McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creatie si productie A/V si print, precum si servicii complete de strategie, creatie si productie online.

Contactata de ctare AdPlayers, Beatrice Iftimi, Chief Growth Officer McCann Erickson, a evitat sa comenteze bugetul de creatie si strategie. Oficialul agentiei a precizat insa ca McCann Erickson va iesi pe piata cu un nou spot pentru UPC. „Lucram in prezent la creatia si strategia campaniei care va intra in media, inclusiv Tv, undeva in luna septembrie”, a afirmat pentru AdPlayers, Beatrice Iftimi.

Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul Funny, fondata de Simona Vasilescu si Silviu Culea, care adapta creatii din afara tarii sau a semnat ultimul spot UPC „Muscetarii”. Bugetul de media, aproximat de surse AdPlayers la peste 1,5 Mil. EUR, a trecut de la inceputul acetui an la Next Advertising (ARM), dupa o licitatie in urma careia contul a plecat de la Imager.

De la UPC Romania au coordonat licitatia Dragos Militaru – Director Comercial UPC, Tim Craig – Country Marketing Director, UPC Broadband si Antonela Ciucasu – Senior Marketing Manager.Echipa McCann Erickson care a lucrat pe acest pitch este formata din Sagit Tzur Lahav – COO McCann Erickson Group, Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer, Ileana Șerban Parau - Senior Strategic Planner, Radu Pilat – Senior Copywriter, Ion Ludosanu – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director si Bogdana Butnar – Managing Director MRM Worldwide Romania. 

Mai mult in Licitatii ,


PUBLICITATE: