0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital se deruleaza cu serviciile de media asigurate de Spoon, creatia de Cocoon, companie care asigura si serviciile de branding in ultimii ani, Premium PR – serviciile de relatii publice, iar Republika – contul Interactive.

Media
Contactata de catre AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Managing Director la Spoon, nu a comentata valoarea bugetului de media. Chirilescu a afirmat insa ca Spoon lucreaza pentru Farmec din 2007, iar colaborarea continua si in 2010. 

Potrivit managerului agentiei de media, noua campanie integrata pentru lansarea Gerovital H3 Evolution, o gama Gervital imbunatatita, la care se adauga si alte produse in gama, a inceput in aprilie si se va incheia in iunie, se are componente TV, Print, Outdoor si Online. Fiind o gama de produse pentru femei cu ten matur, tinta campaniei o reprezinta femeile peste 30 ani.

Creatie si Productie
Creatia este semnata de Cocoon, compania de branding care, potrivit informatiilor AdPlayers, lucreaza cu Farmec de 2 ani, si cu care si-au extins colaborarea inclusiv pentru serviciile de creatie alaturi de furnizori. 

Intrebati cum dezvolta o companie de branding si serviciile de creatie pentru Farmec, Dana Petrisor Project Manager al companiei Cocoon a afirmat:
„Cocoon Bucharest ramane, in primul rand, o agentie ce ofera solutii de branding si design. Strategia de brand este parte integranta a tuturor proiectelor de branding si design pe care le finalizam. Unii clienti ne solicita in continuarea strategiei de brand si traducerea ei in directii de comunicare. Astfel s-a intamplat ca in proiectul Gerovital H3 Evolution campania de comunicare sa fie construita de noi”.

Despre concept si executie, Dana Petrisor spune: „Fara a fi o agentie full-service, conceptul propus de Cocoon  a fost usor tradus in executii pe print si alte materiale chiar de catre designerii nostri. Apoi productia spotului TV si emiterea campaniei in media (outdoor si TV) au fost realizate cu ajutorul unor parteneri precum HiFi Production, casa de productie, si Spoon Media - agentia de media”.

HIFI Production a venit si cu propunerea de ambasador de brand in persoana Manuelei Harabor si  recomandarea regizorului Jorge Rexach, de origine spaniola. “Cu o bogata experienta in realizarea de spoturi ale produselor de infrumusetare, avand in palmares reclame filmate pentru Lancome sau Dior, Jordi s-a recomandat prin munca sa si s-a dovedit a fi alegerea potrivita, pentru ca rezultatul sa fie un spot cu look international, nicidecum local” a declarat Laura Baron, Managing Director HIFI Production.

Interactive
Estimat si acesta la cateva zeci de mii de euro pe an, contul interactive Farmec a fost castigat in prima parte a acestui an de Republika Interactive. Pe langa dezvoltare WEB, agentia condusa de Justin Kadima administreaza si creatia campaniilor online.

PR
Potrivit informatilor din piata, compania mizeaza si pe o prezenta continua in spatiul public, astfel incat contul de relatii publice administrat de Premium PR este estimat de surse din piata intre 30.000-50.000 de euro pe an.

 


PUBLICITATE: