Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 14 Iunie 2021
											
											,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
										Luni, 14 Iunie 2021
											
											Cursul va fi sustinut de experti din cadrul companiei Telekom Romania: Roxana Ceialacu - Lead Agile Coach, Digital Romania, Lavinia Nica - UX Writer & Product Owner, Catalina Gheorghe & Aurel Geambasu, ambii Digital Marketing Specialists, Digital Care Tribe, Setin Maganean - UX Designer, Digital Care, Digital...
										Luni, 07 Iunie 2021
											
											 Fundatia Comunitara Tara Fagarasului (FCTF) lanseaza cea de-a cincea editie a Fondului Stiintescu, program prin care acorda finantari in valoare maxima de 13.000 lei / proiect in limita bugetului disponibil, pentru proiecte educationale care incurajeaza pasiunea pentru stiinte a copiilor si tinerilor cu varste...
										Miercuri, 02 Iunie 2021
											
											 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
										Luni, 31 Mai 2021
											
											 Lavinia Chican, Partner McCann PR,  Board Member NewTech Academy: ,, NewTech Academy este un hub de educatie...
										Vineri, 28 Mai 2021
											
											 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
										Joi, 27 Mai 2021
											
											 “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public...
										Marti, 18 Mai 2021
											
											 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricandMarti, 18 Mai 2021
											
											 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
										Luni, 10 Mai 2021
											
											 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
										Vineri, 07 Mai 2021
											
											 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
										Vineri, 07 Mai 2021
											
											 ,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu...
										Marti, 27 Aprilie 2021
											
											 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
										Marti, 27 Aprilie 2021
											
											 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
										Vineri, 23 Aprilie 2021
											
											 Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania: „Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile...
										Miercuri, 21 Aprilie 2021
											
											 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
										Luni, 19 Aprilie 2021
											
											 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
										Vineri, 16 Aprilie 2021
											
											 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
										Miercuri, 14 Aprilie 2021
											
											 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
										Marti, 06 Aprilie 2021
											
											 Telekom Romania s-a evidentiat in cursul anului trecut printr-o crestere semnificativa a numarului de contracte postpaid de telefonie mobila, de 6.3%, pana la 1.65 milioane, tendinta care pare ca se continua si in 2021.
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















