Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021

 

Credit Coca-Cola Romania / Youtube 

Din noiembrie 1991, cand se imbutelia prima sticla de Coca-Cola intr-o fabrica din Romania, Coca-Cola sarbatoreste 30 de ani de prezenta pe piata locala. Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invita romanii sa celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat si impartasit cu acestia.

AdPlayers. info

Din noiembrie 1991, cand se imbutelia prima sticla de Coca-Cola intr-o fabrica din Romania, Coca-Cola sarbatoreste 30 de ani de prezenta pe piata locala. Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invita romanii sa celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat si impartasit cu acestia.

Campania aniversara

Pentru brandul a carui misiune este sa ofere bucurie, incurajand autenticitatea, incluziunea si gandirea pozitiva, 30 de ani in Romania reprezinta mai mult decat o aniversare: este o oportunitate de oferi si mai multa inspiratie, printr-o campanie care exploreaza momente de optimism si invita oamenii sa impartaseasca motivatia lor pentru a ramane increzatori.

Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video emotionant: https://bit.ly/3oaEclW  

Povestea locala, realizarile si angajamentele Sistemului Coca-Cola pentru viitor, precum si oamenii care transforma planurile in realitate vor fi in centrul comunicarii companiei, in urmatoarea perioada.

Gustul original al optimismului, din 1991.

In 1991, romanii au facut cunostinta cu Coca-Cola si simbolurile inconfundabile ale brandului – sticla contur, logo-ul, culoarea rosie a insemnelor de marca. Pe parcursul celor 30 de ani, brandul Coca-Cola a ramas consecvent cu mesajul sau pozitiv, dezvoltat in numeroase campanii de marketing in Romania; a sustinut evenimente de amploare, care au adus oamenii impreuna si au creat momente unice de bucurie - precum concerte, festivaluri de muzica si competitii sportive.

Inovatiile de ambalaj au devenit o semnatura a Coca-Cola pe plan local, oferind experiente exclusive, precum bratara de festival sau primul album muzical lansat pe doze Coca-Cola. Mereu in centrul culturii populare, Coca-Cola a devenit parte a fenomenului digital, prin sustinerea comunitatii creatorilor de continut online si experientele memorabile dezvoltate cu ajutorul tehnologiei.

”Acum 30 de ani, gustul unei Coca-Cola simboliza o schimbare pe care romanii o asteptau de mult. Era gustul unei lumi care se deschidea, in sfarsit, si pentru ei. Dar prin valorile sale, Coca-Cola a ramas un brand relevant pentru fiecare generatie, inspirand romani de toate varstele sa priveasca spre viitor cu mai multa incredere: campaniile Coca-Cola si experientele oferite de brand au adus oamenii impreuna, transformand orice ocazie intr-un moment special; i-au incurajat sa priveasca jumatatea plina in orice situatie si au construit punti intre oameni, mizand pe valori universale, care ne apropie, in ciuda diferentelor dintre noi. Coca-Cola ramane un ambasador al increderii in viitor, alaturi de fiecare roman care se lasa inspirat de gustul original al optimismului si il raspandeste mai departe.” a spus Paris Nikolopoulos, Franchise Country Manager, Coca-Cola Romania

1,2 miliarde de litri de bauturi, peste 1.500 de oameni si sustine peste 25.700 de locuri de munca

Deschiderea operatiunilor Sistemului Coca-Cola in Romania a reprezentat inceputul unui parteneriat cu impact pozitiv in comunitate si economie. Cu trei fabrici in Romania si investitii sustinute de-a lungul anilor, Sistemul Coca-Cola Romania este lider in industria locala de bauturi si cel mai mare exportator.

Sistemul produce anual peste 1,2 miliarde de litri de bauturi, are peste 1.500 de oameni in echipa locala si sustine peste 25.700 de locuri de munca, pe intregul lant de valoare. Dezvoltandu-se an de an, alaturi de partenerii locali, Sistemul Coca-Cola a ajuns sa genereze, alaturi de toti partenerii implicati in activitatea sa, o valoare adaugata de peste 570 milioane de euro anual*, cu contributii la bugetul de stat de peste 245 de milioane de euro* (*conform datelor din cel mai recent studiu de impact socio-economic a Sistemului Coca-Cola in Romania)

”Inca de la inceput, am vazut prezenta noastra in Romania ca pe un parteneriat pe termen lung. In timp ce activitatea noastra implica un intreg lant economic, lucram la construirea unor colaborari benefice pentru toate partile implicate. Avem aproape 100.000 de clienti in toata tara si in fiecare zi consolidam aceste parteneriate” spune Jovan Radosavjlevic, General Manager, Coca-Cola HBC Romania.

,,Livrand produse de inalta calitate, utilizand instrumente digitale pentru a creste eficienta si a crea experiente memorabile pentru consumatori, ne asiguram ca parteneriatele noastre sunt benefice pentru clientii nostri si raspundem nevoilor consumatorilor 24/7. Viziunea noastra este sa devenim o companie pentru toti, adaptandu-ne constant la comportamentul cumparatorilor. Si tinem intotdeauna cont de responsabilitatea noastra fata de comunitate si mediu. Consolidarea unui business sustenabil este prioritara, iar cultura noastra organizationala incurajeaza grija pentru ceilalti si pentru ceea ce lasam #dupanoi.” a mai spus general manager-ul Coca-Cola HBC Romania.

In ultimii 30 de ani, Sistemul Coca-Cola a investit peste 240 milioane euro in operatiunile sale. Anual, cele doua companii investesc impreuna peste 1 milion de euro in proiecte pentru comunitate, implementate alaturi de parteneri din mediul non-guvernamental.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: