Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021

 

Credit. Metro cash & Carry Romania 

Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt alaturi de companie de la bun inceput, din 1996.

AdPlayers. info

La 25 de ani de la deschiderea primului magazin de tip cash & carry pe piata locala, METRO Cash & Carry Romania deserveste astazi, potrivit companiei, peste 500.000 de clienti profesionisti in toata tara, revanzatori, HoReCa si alte companii, care opereaza unul dintre cele mai mari centre logistice din Romania la Stefanestii de Jos. Tot sub afacerea Metro s-a dezvoltat si cea mai mare comunitate de antreprenori din comertul de proximitate, care numara astazi peste 1.470 de magazine sub franciza LaDoiPasi.

METRO Cash & Carry a intrat pe piata locala in octombrie 1996, fiind primul comerciant care a adus in Romania sistemul de vanzare cash&carry, singura forma de comert cu ridicata de la noi din tara la vremea respectiva. Compania s-a impus ca lider al comertului cash & carry din Romania cu deschideri de magazine in toate orasele cheie si inovatii care au influentat decisiv traiectoria pietei. METRO a ramas de-a lungul timpului acelasi partener asumat al afacerilor independente, investind resurse, tehnologie si know how de ultima generatie pentru a asigura un comert local profesonist.

Campanie aniversara: Povestea Metro esti TU. De 25 de ani.

Pentru a marca cei 25 de ani de prezenta pe piata locala, compania va demara campania Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Declinata atat pe canale interne, cat si externe, campania este un manifest de multumire dedicat tuturor celor care au construit, de-a lungul timpului, METRO Cash & Carry Romania – angajati, clienti, furnizori.

Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani  isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt alaturi de companie de la bun inceput, din 1996.


”Iata ca am ajuns sa implinim un sfert de secol de cand suntem acelasi suporter dedicat al afacerilor independente din Romania. Ramanem partenerul de incredere al clientilor nostri profesionisti, al antreprenorilor romani, ai colegilor si furnizorilor care ne ajuta si ne ambitioneaza sa fim mai buni, in fiecare zi. Multi dintre ei sunt alaturi de noi chiar de la inceput, de 25 de ani, asa ca povestea METRO sunt ei si le suntem recunoscatori” a spus Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry Romania.

,,Vom continua sa performam, avem planuri ambitioase, iar investitiile noastre vor merge mai departe cu atat mai mult in contextul pandemic si post pandemic, care a schimbat modele de business, obiceiuri de consum si ne-a recalibrat pe toti”, a mai spus oficialul.

De-a lungul celor 25 de ani de prezenta pe piata locala, potrivit companiei, partenerii si clientii METRO au dat nastere proiecte inovative, care au trasat trenduri si directii de business pe piata locala. Un exemplu este inaugurarea primului centru educational pentru industria HoReCa din Romania, in 2008. Ceea ce era cunoscut atunci ca Centrul de Formare in Gastronomie, este astazi Gastronometro, un centru de instruire la cele mai inalte standarde si un simbol al excelentei culinare.

De la marcile proprii, la Ziua Afacerii Tale, o initiativa globala aflata anul acesta la a sasea editie in Romania, compania pune in lumina antreprenorii locali si le ofera noi perspective de evolutie, la programe precum Cumperi mai mult, platesti mai putin – care cuprinde mii de produse si numeroase sortimente la cele mai bune preturi, mentinand profitabile afacerile independente. METRO Plus, programul de bonusare prin care clientii primesc puncte bonus la cumparaturi pe care le pot folosi la urmatoarea vizita in magazine, completeaza solutiile METRO Cash Romania dedicate business-urilor locale. 

Cea mai mare comunitate de antreprenori din Romania

De la debutul Pandemiei Covid 19, care a afectat profund mediul de afaceri local, METRO Cash & Carry Romania a implementat imediat toate masurile necesare pentru a-si sprijini clientii, partenerii, angajatii si pentru a continua fara sincope planul investitional.

Pentru a oferi un exemplu de responsabilitate si preventie pentru angajatii si clientii sai in ceea ce priveste masurile de siguranta Covid 19, METRO a obtinut certificarea DEKRA, implementand cele mai inalte standarde de siguranta in magazinele sale, respectiv centrul logistic One Roof.  DEKRA, Trusted Facility este un certificat international de siguranta acordat de una dintre cele mai importante organizatii de experti din lume, care confirma respectarea stricta a standardelor de sanatate si siguranta impotriva raspandirii COVID-19.

In continua etindere, reteaua de francize LaDoiPasi a reusit anul trecut sa atraga sub brandul LaDoiPasi un total de 360 de noi antreprenori independenti, si numara in prezent peste 1,470 de magazine in toata tara.

Dupa ce in 2019 a finalizata platforma One Roof, de la Stefanestii de Jos, in valoare de peste 40 de milioane de euro, METRO Cash & Carry si, automat, toti clientii si partenerii sai, au beneficiat imediat de eficientizarea operatiunilor si a fluxului de marfa catre magazine.

Digitalizarea si focus pe angajati, prioritati in 2021

In fata schimbarilor majore provocate de contextul pandemic, METRO Cash & Carry a adoptat imediat  abordarea de tip ,,digital first” si a dezvoltat solutii optime pentru partenerii sai. Astfel a luat nastere DISH, o platforma care ofera solutii digitale dezvoltate cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalitatii, pentru a asigura vizibilitatea online si a creste eficienta afacerii. Utilizarea acestor solutii digitale asigura relevanta in mediul online pentru companiile HoReCa, unde majoritatea clientilor cauta si cumpara produse.

Dupa lansarea de anul trecut a platformei de livrare MSHOP prin care clientii HoReCa pot comanda online produsele de care au nevoie, compania a anuntat lansarea oficiala a aplicatiei METRO, unul din proiectele cele mai importante proiecte dezvoltate de companie si in Romania anul acesta, care ofera solutii inovatoare menite sa sustina afacerile independente, printre care: lista de cumparaturi digitala cu produsele disponibile in magazin, toate facturile in format digital, cardul METRO direct in telefon sau balanta punctelor de loialitate.

Inclusiv la nivel intern, compania – recunoscuta anul acesta ca Top Employer de catre Institutul Top Employers, autoritatea globala in recunoasterea excelentei in resurse umane – a demarat un proces profund de digitalizare si de atragere a celor mai buni profesionsti de pe piata pentru a continua sa dezvolte solutii digitale in acord cu cerintele si nevoile actuale, in mod accelerat.

O alta directie importanta de investitii pentru METRO Cash & Carry Romania, care deserveste astazi peste 500.000 de clienti profesionisti, alaturi de digitalizare si extinderea retelei LaDoi Pasi, este logistica si serviciile de livrare, atat catre revanzatori, cat si catre HoReCa.

METRO Cash & Carry, global. Operatiuni in 34 de tari si vanzari de 27.1 miliarde EUR

Lider in comertul cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti, in intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR.

Mai multe detalii despre companie, pe www.metroag.de

Mai mult in Campanii, Business, Retail,


PUBLICITATE: