Rezultatele cautarii dupa : "media advertising"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 »
Romanii au spart toba Golden Drum
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Cohn & Jansen a “spionat” forumul Internetics
Joi, 14 Aprilie 2005
“Inscrie-te la Internetics” a pornit de la mesajul “sigur imi veti sterge post-ul”
Investiti in potential de astazi
Vineri, 05 Mai 2006
Astazi, 5 mai, Fundatia pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, si GAV|Scholz & Friends Bucuresti demareaza campania "Investiti in potential", cu ocazia Zilei Europene de protest impotriva discriminarii persoanelor cu handicap
Info: Castigatorii Internetics 2012
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
Felix Tataru (GMP) a votat cu PD-L, Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) cu 2 candidati PNL, iar Sorin Predescu (ex The Group, Grey ), cu PSD+PC
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 Pe langa Felix Tataru (GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, pentru proiecte de comunicare politica din campania electorala au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), pentru 2 condidati PNL, iar pentru alianta PSD+PC, o parte din proiectele de creatie au fost coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de creatie...
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
2 impotriva 70: Adrian Botan si Razvan Matasel contesta EFFIE Awards 2008
Marti, 20 Mai 2008

Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului

 

Ogilvy Group Romania a preluat Red Cell si 141
Joi, 20 Octombrie 2005
In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
MediaPro Interactiv vrea sa valorifice pe internet cea mai mare arhiva de continut din România
Marti, 22 August 2006
Divizia de internet a trustului MediaPro "urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare", afirma Orlando Nicoara (foto), General Manager al companiei
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Unde a lovit Dorel cu tarnacopul 30 Mil. EUR pentru ARM?
Vineri, 30 Ianuarie 2009
 Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Cannes Lions: Facerea de bine si continuarea de mama a festivalului
Marti, 16 Iunie 2009
 La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in...
Tempo Advertising trece Orangina de la comunicarea de produs la cea de brand
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
McCann PR afiliata la Weber Shandwick
Vineri, 05 Mai 2006
Cu o cifra de afaceri de peste 430.000 EUR in 2005, potrivit agentiei, McCann PR a anuntat afilierea la Weber Shandwick - divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Senior Software face 600.000 EUR pe an din WEB si ERP
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
MediaPro Interactiv îsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv îsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargând, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
« 5 6 7 8 »