Spoon Media lanseaza Mold Vin
Vineri, 09 Decembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Spoon Media  este agentia de media care se ocupa de campania de lansare pe piata romaneasca a producatorului si importatorului de vinuri Mold Vin. Campania se desfasoara pe outdoor in Bucuresti, pe o perioada de 3 luni.

Mold Vin este un nou jucator pe piata de vinuri din Romania care in septembrie 2005 a deschis o fabrica in localitatea Ceptura, din “inima regiunii Dealu Mare” dupa cum spune producatorul, “una dintre cele mai celebre zone viticole din Romania. Fabrica de la Ceptura are o capacitate de 10 milioane de sticle pe an iar investita s-a ridicat la aproximativ 5 milioane de euro.

Prin intermediul campaniei, Mold Vin lanseaza pe piata din Romania, potrivit agentiei de media,  “gama “Prahova Estate”- vinuri de calitate superioara seci si demiseci produse in podgoriile de Ceptura, vinurile “Purcari” si  gama “O inima O viata O iubire”, importate din Republica Moldova .

Pe langa Mold Vin, Claudia Chirilescu, General Manager, Spoon Media, a mai afirmat pentru AdPlayers ca, printre clientii din portofoliul agentiei se mai numara recent anuntatul Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications.

Spoon Media este agentie de media infiintata in 2003 si, potrivit reprezentantilor companiei, ofera servicii de strategie, analiza media, planificare si cumparare media.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: