Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006

Advertisingul bate la Olimpiade( AdPlayers.ro ) Olimpiadele Comunicarii au toate sansele sa se tina in curand la Sala Polivalenta din Bucuresti. Nu mai putin de 190 de echipe si 950 de comunicatori sunt invitate in intervalul 11 – 14 aprilie la interviurile de preselectie. Echipele inscrise la cele patru probe de concurs, pot fi identificate si pe pe Forumul Anunturi de pe site-ul olimpiadelecomunicarii.ro.

Oficialii Olimpiadelor Comunicarii au declarat pentru AdPlayers ca “La fel ca si la editiile trecute, cei mai multi inscrisi au ales sa concureze la Proba de Advertising” . “Nu mai putin de 121 de echipe” si-au aratat interesul in aceasta directie. Urmatoarea clasata este proba de relatii publice cu 30 de echipe inscrise, cea de comunicare politica cu 22 de echipe si comunicare institutionala, unde s-au inscris 17 echipe.

“Cei mai apreciati profesionisti” la conferintele din 17 si 18 aprilie

Timp de doua zile (17 – 18 aprilie), Camera de Comert si Industrie a Romaniei va gazdui conferintele din cadrul celei de-a sasea editii a Olimpiadelor Comunicarii. In opinia organizatorilor, conferintele sunt singurele evenimente care ii reunesc pe cei mai apreciati profesionisti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare politica si mass-media. Obiectivul acestora este sa ii formeze si sa le ofere inspiratie viitorilor lideri ai spatiului comunicarii publice din Romania.

Participarea este gratuita si deschisa tuturor membrilor comunitatii site-ului www.olimpiadelecomunicarii.ro (cei care doresc sa participe trebuie sa aiba un cont pe site, completat cu date corecte).

Ce-i trebuie specialistului in PR ?

Luni, 17 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Ce-i trebuie specialistului in PR ca sa ajunga angajatul preferat al managerului general?”, oferita de JTI Romania. Plecand de la premiza ca principala problema a responsabililor de PR este lipsa unei intelegeri corecte a rolului lor in cadrul unei companii sau organizatii, conferinta le va arata actualilor sau viitorilor specialisti care sunt criteriile obiective dupa care ar trebui sa ceara sa li se evalueze munca. De asemenea le va arata cum pot sa isi convinga managerii sa aiba mai multa incredere in utilitatea relatiilor publice si cum pot sa-si implice colegii in mod proactiv in activitatile de comunicare.

Cea de-a doua conferinta, oferita de Unilever SCE, va aborda tema responsabilitatii sociale corporative si a valorilor in care crede o companie. Potrivit organizatorilor, cei cinci reprezentanti ai unor mari companii, care vor sustine prezentari, “le vor oferi actualilor sau viitorilor comunicatori inspiratia si motivatia de a identifica raspunsul la intrebarea:“Daca as crede in organizatia ta, in ce as crede?”

“Cea mai buna scoala de publicitate”

Prima zi se va incheia cu o conferinta oferita de agentia Leo Burnett - “Leo Academy – cea mai buna scoala de publicitate”. Asa cum sustin organizatorii conferintelor, “reprezentantii agentiei vor prezenta acest proiect educational de elita, din prisma rezultatelor editiei de anul trecut dar si a noutatilor la care se pot astepta candidatii la editia din acest an”.

Printre vorbitorii zilei se gasesc: Fulga Dimitrescu (JTI Romania), Raluca Mandache (ABN AMRO Bank), Crenguta Rosu (DC Communication), Gabriela Lungu (Ogilvy PR), Miron Mateescu (Media Image Group), Ovidiu Miculescu (EDI Romania), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Gilda Lazar (JTI Romania), Adela Pascu (BRD - Groupe Societe Generale), Florentin Scarlat (Ozone Laboratories), Bogdan Naumovici (Leo Burnett) si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett).

Tuborg: “SUPER STAR in advertising”

Ziua de marti, 18 aprilie, este deschisa de conferinta “Cum sa ajungi SUPER STAR in advertising”, oferita de Tuborg Romania. Pentru ca, fata de orice alt domeniu al comunicarii, advertising-ul exercita cea mai puternica atractie in randurile tinerilor, conferinta le va prezenta acestora “insight-uri” pentru o cariera de succes, atat din perspectiva directorilor de creatie cat si din cea a clientilor.

La ora 14.30 va avea loc conferinta cu titlul “Exista o etica a comunicarii politice?”, oferita de Ozone Laboratories. Aceasta va muta accentul temelor de discutie catre o zona cel putin la fel de interesanta: aceea a comunicarii politice. In acest sens, cinci oameni politici, recunoscuti pentru calitatile lor de comunicatori vor intra intr-un dialog informal cu participantii, pe teme ca: etica discursului politic, principiile dialogului public sau rolul consultantului in comunicare politica.

Busola unui comunicator

Cea de-a doua zi a Olimpiadelor Comunicarii se va incheia cu o privire de ansamblu asupra conceptului de “interes public”, un concept care ar trebui sa ghideze activitatea oricarui comunicator, fie ca lucreaza intr-o companie, intr-o institutie publica, intr-un partid politic sau intr-o organizatie neguvernamentala. Conferinta are titlul “Busola unui comunicator de succes – interesul public” si este oferita de BRD Groupe Societe Generale.

Printre vorbitorii celei de-a doua zile se numara: Shachar Shaine (Tuborg Romania), Alina Gavrila (Gavrila&Asociatii), Adrian Botan (McCann Erickson), Marian Voicu (TVR), Bogdan Olteanu (PNL), Zsolt Nagy (UDMR), Varujan Vosganian (PNL), Cristian Diaconescu (PSD), Radu Berceanu (PD), Dumitru Bortun (ARRP), Cristian Pirvulescu (Asociatia ProDemocratia), Alfred Bulai (Agentia pentru Strategii Guvernamentale) si Anca Gheorghe (SRR).

Detalii despre conferinte si despre participare pot fi gasite pe site-ul evenimentului, la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte.

Irina Toma (irina.toma@adplayers.ro )

.

Advertisingul bate la Olimpiade

.

Advertisingul bate la Olimpiade

.


PUBLICITATE: