Rezultatele cautarii dupa : "media advertising"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8
GMP s-a afiliat la Ashley WorldGroup
Joi, 27 Octombrie 2005
GMP/Ashley Bucharest va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului de publicitate ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE
PR-ul Tempo a luat singurul premiu romanesc la Golden World Awards
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Facaturile, evenimente de laborator cu agenda privata, produc efecte si mutatii vizibile in societate. Fenomentul Fake News analizat in 10 studii de caz
Joi, 10 Octombrie 2019
 Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Advertorial: Resursele Creative - un vector de imagine al evenimentelor speciale
Miercuri, 17 Decembrie 2008
 Ana Iacob, Event Project Manager, Event Plus  ( www.event-plus.ro )
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Ultima zi de înscrieri la IAA Summit
Luni, 17 Septembrie 2007
21 Septembrie este ultima zi in care mai pot fi facute rezervarile pe module la IAA European Summit, a afirmat pentru AdPlayers.ro Victor Dobre - Director Executiv IAA, care a mai adaugat ca cei interesati de diverse teme ar trebui sa se grabeasca pentru a mai prinde un loc, pentru ca rezervarile vin continuu pe email
Castigatorii Lions Direct - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Lions Direct din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Razboi Mobile Marketing cu Apple si Android. MOBILE WORLD CONGRESS 2011 (I)
Marti, 22 Februarie 2011
 Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
Saatchi&Saatchi X: shopper marketing
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
« 6 7 8