Tempo Advertising si Initiative comunica "dorintele" Orange
Miercuri, 03 August 2005

( AdPlayers.ro ) Orange deruleaza in aceasta vara o noua campanie de imagine impreuna cu agentia de publicitate Tempo Advertising si agentia de media Initiative Romania. Cu o strategie internationala adaptata local dupa o idée originala Tempo, Orange deruleaza campania avand creatia semnata de aceeasi agentie de publicitate. Pentru cei mai putin avizati, precizam ca intreg contul de media al operatorului este in portofoliul agentiei de media Initiative Romania.

Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange

Brieful Orange "Wishes" a plecat de la "Orange te asculta, cunoaste si iti da prioritate tie si nevoilor tale de comunicare" spun reprezentantii Tempo. Targetul campaniei este format din adolescenti (14-19 ani) si tineri adulti ( 20-30 ani), ce locuiesc in mediul urban cu populatie de peste 100,000 de locuitori. Ei provin din familii cu venituri mari (aproximativ 55 USD / persoana) si sunt licentiati, elevi, studenti, in proportie de 60%.

Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange

Campania ce se deruleaza sub acelasi slogan " The future's bright, the future's Orange", a inceput in luna iunie si contine o singura executie cu declinari tactice de 45 secunde si  62 secunde ce se deruleaza pe televiziune si cinema. Oficialii agentiei pastreaza confidentialitatea in privinta bugetului dar ne-au dezvaluit canalele media TV implicate in campanie: ProTV, ProCinema, Antena1, Prima, TVR, B1, RealitateaTV, TVSport.

Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange

Celor care isi imagineaza ca o campanie de imagine se face de azi pe maine, AdPlayers le aduce si dovada ca nu-I deloc asa: brieful campaniei "wishes" a venit in ianuarie, filmarile au avut loc in perioada 14-17 aprilie, spotul TV a fost finalizat pe 2 iunie si este adevarat ca a inceput difuzarea chiar incepand cu a doua zi - 3 iunie.

"Dorintele" Orange au ajuns la cele doua agentii prin Mirela Bosoi - Head of Consumer Communication si Doina Stoica - Communication Manager. Echipa Tempo care le-a ascultat a fost formata din Silviu Culea - Creative Director, Adrian Dragan Copywriter, Virgil Andone - Art Director. De service-ul campaniei s-a ocupat  Simona Serban - Client Service Director si  Alexandra Ivan - Account Executive.

Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange

Media campaniei de imagine Orange din aceasta vara a fost in grija agentiei Initiative Romania si a media planner - ilor Razvan Dragomirescu si Roxana Razmos .

Filmul spotului a fost realizat de casa de productie Saga Film sub comanda regizorului Marlon Griffin si al producatorului Alex Teodorescu. De imagine s-a ocupat FX Production si Niels Bohr (DoP). In spot se mai fac auziti Mihai Gruia Sandu ( Voce) si The Libertines cu melodia Don't look back into the sun.  ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: