Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics
Joi, 14 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de publicitate pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics. Dupa cum spun autorii sai   Inscrie-te la Internetics surprinde intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii Internetics2004.

Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics Am citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Internetics   explica Andrei Cohn, Art Director la Cohn&Jansen despre cum a ajuns la acest concept,. M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: "sigur imi veti sterge post-ul". Dar post-ul n-a fost stersDe ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online. mai spune Cohn.

Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics

"post" de pe forumul internetics.ro

Nume ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate spun autorii campaniei. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania Inscrie-te la Internetics nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului. Momentele conflictuale savuroase au fost exploatate si ele. Personajele cu nick-uri haioase (fitb, seymour, mixxed, vivi etc.) isi arunca replici dure cum sunt Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? n-o vom face sau Clienti avem cu totiitu mai ai si altceva?

Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics Dupa cum spun autorii, campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul  Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor.   Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics

Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii precum Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum  Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro.

Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics

Executiile campaniei pot fi vazute si pe site-ul festivalului, pe www.internetics.ro/campanie

Cohn & Jansen a spionat forumul Internetics

Spionajul si campania Cohn & Jansen au fost facute de Cohn Art Director, Rusu Copywriter, Tufa Copywriter.


PUBLICITATE: