Unilever lasa comunicarea in mana "jucatorilor de calibru"
Miercuri, 05 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) In ultima saptamana de inscrieri la Olimpiadele Comunicarii, organizatorii ne anunta ca executivii de marketing au lasat comunicarea pe mana celor care aspira la o cariera in aceasta industrie.

"Intamplator", increderea in viitorii comunicatori este mare. Nu mai putin de  20 companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising. Printre ele se numara  Unilever South Central Europe, BRD Groupe Societe Generale, JTI Romania, Tuborg Romania, Ozone Laboratories, UPC Romania, Media Image Group, Leo Burnett, ABN AMRO Bank, Carpatcement Holding, Porsche Romania, A&D Pharma, PRO TV, Radio 21, Bit Defender, British Council, RDS, Maxim, PRO TV, Business Magazin.

Unilever lasa comunicarea in mana jucatorilor de calibru

“Olimpicii sunt prin definitie jucatori de calibru”, spune Alexandra Olaru (foto), Corporate Affairs Director la Unilever South Central Europe “participarea lor intr-un eveniment care le stimuleaza spiritul de competitie este unul dintre primele semne de profesionalism ... ca un CV bun. Si intr-un final, de profesionalismul lor depinde viitorul intregii industrii.", adauga ea.

Proiectul Olimpiadele Comunicarii are ca sponsor principal Unilever South Central Europe si este finantat de Autoritatea Nationala pentru Tineret. Campania de advertising este realizata de Gavrila&Asociatii.

In cele patru probe de concurs pot participa echipe formate din cate cinci studenti, care se vor califica in urma unei faze de preselectie. In etapa finala ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici.

Pe langa sectorul comercial, organizatorii sunt de parere ca si in privinta celorlalte componente ale concursului participarea este numeroasa. Astfel, din randurile institutiilor publice care vor apela la creativitatea tinerilor pentru a-si elabora strategiile de comunicare fac parte: Ministerul Integrarii Europene, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Justitiei, Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Departamentul National Anticoruptie, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Consiliul National al Audiovizualului, Autoritatea Nationala pentru Tineret, Institutul National de Administratie.

Comunicarea politica are si ea invitati de calibru, sustin autorii seriei de evenimente. Proba de Comunicare Politica se bucura de prezenta a 10 tineri politicieni. Acestia sunt: Bogdan Olteanu (PNL), Roberta Anastase (PD), Cristian Diaconescu (PSD), Ludovic Orban (PNL), Victor Ponta (PSD), Monica Iacob Ridzi (PD), Varujan Vosganian (PNL), Kelemen Hunor (UDMR), Cozmin Gusa (PIN), Helvic Eduard (PC).

Vineri, 07 aprilie este ultima zi pana la care tinerii care isi doresc o cariera in industria de comunicare se mai pot inscrie la Olimpiadele Comunicarii, serie anuala de competitii organizata de Asociatia Ethos.  Evenimentele din cadrul seriei de evenimnte se vor desfasura intre 17 aprilie si 19 mai. Detalii legate de evenimente se mai pot gasi pe site-ul olimpiadelecomunicarii.ro ( http://www.olimpiadelecomunicarii.ro.)

Pe langa AdPlayers, printre partenerii media ai proiectului se numara PROTV, Radio 21, Ziarul Financiar, Business Magazin, Ziua, Curentul, Euromedia, Media&Advertising, Wall-Street.ro, Imagoo, AdPlayers, 9 AM, Cariere, 24FUN, Comunicatedepresa.ro, BestJobs si RDS.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: