AdPrint 2006 anunta seminarii europene
Marti, 17 Ianuarie 2006

AdPrint 2006 anunta seminarii europene( AdPlayers.ro ) AdPrint Festival debuteaza in forta pe 2 februarie, spun organizatorii de la Millenium Communications, cu o serie de seminarii care au menirea de a spori know how-ul atat al creativilor cat si al oamenilor de marketing. Vorbitori la aceste seminarii sunt membrii ai juriului si invitati speciali ai festivalului.

Asa cum AdPlayers.ro va anunta inca de la inceputul lunii octombrie 2005, a saptea editie a AdPrint Festival se va desfasura intre 2 si 5 februarie la Brasov. Inscrierile se vor incheia la sfarsitul acestei saptamani, pe 20 ianuarie.

“Cuvinte si imagini, intr-o liniste deplina. Puterea de a prezenta sentimente si reactii in cateva secunde”, defineste print-ul Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson WorldGroup, Milano, membra a juriului si unul din creativii care sustine un seminar in cadrul AdPrint 2006.

Organizatorul AdPrint, spune ca va prezenta pe langa un juriu de exceptie si cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania.

 “Atat pentru oamenii de marketing ci pentru creativi seminariile sunt deosebit de importante”, declara Andrei Bortun, directorul AdPrint Festival. “Romania se apropie cu pasi rapizi de piata europeana, concurenta se inaspreste iar asteptarile consumatorului cresc. Tocmai de aceea prezentam la AdPrint solutiile altor piete la probleme de comunicare cu care, foarte curand, si Romania se va confrunta”. Bortun a mai afirmat ca, la AdPrint, se dezbat tendinte si solutii cu care se vor confrunta in viitor profesiunea de om de marketing si cea de publicitar.

La AdPrint se va vorbi, spun promotorii festivalului, despre beneficiile obtinute atunci cand echipa de creatie simte ca se afla de aceeasi parte cu clientul iar interesele acestuia sunt comune, despre resurse si cum pot fi identificate si eficientizate acestea, despre print si importanta pe care acesta o detine in publicitate.

Seminar Joe De Souza si Don Shelford, Directori de creatie la Wieden & Kennedy

Unul din seminarii, va fi sustinut, de catre echipa Joe De Souza si Don Shelford, Directori de Creatie la Wieden & Kennedy – Amsterdam. Don Shelford si-a inceput cariera la „Arnold Worldwide” – Boston, lucrand pentru McDonalds. In septembrie 2003 incepe colaborarea cu „Goodby Silverstein & Partners” - San Francisco, iar cateva luni mai tarziu accepta sa lucreze ca director de creatie la Wieden & Kennedy. Astazi cei doi lucreaza la Wieden & Kennedy – Amsterdam pentru clienti precum Coca-Cola Company (POWERade), Gore-Tex, Heineken, HypoVereinsbank, Nike, Sharp, Siemens, Vodafone.

Seminar Phil van Duynen si Koen Demaré, Directori de Creatie ai Ogilvy Group – Belgia

O alta echipa de creatie ce face parte din juriu, formata din Phil van Duynen si Koen Demaré, Directori de Creatie ai Ogilvy Group – Belgia, va gazdui si ea un seminar la AdPrint. Phil a inceput sa lucreze ca graphic designer, apoi a fondat agentia independenta X-generation, iar din 2003 lucreaza pentru Ogilvy Belgia. Koen, coechipierul sau, si-a inceput cariera ca fotograf profesionist, a fost apoi copywriter la TBWA Bruxelles. De sapte luni conduce impreuna cu Phil van Duynen, departamentul de creatie al agentiei lucrand pentru clienti si marci cum sunt Fanta, Posta Belgiana, PIAS (casa de discuri), Exit (pontofi de dama), Baygon (insecticid), Proximus (companie de telefonie mobila), Ford, JanSport, American Express.

           

Seminar Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup, Milano

Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup, Milano va sustine un al treilea seminar in cadrul festivalului.

Milka si-a inceput cariera scriind scenarii si oferind idei creative pentru programe culturale la Treleviziunea Italiana de Stat. Primul sau job in idustria advertising-ului a fost de copywriter. Pe drumul parcurs de la copywriter la Executive Creative Director, Milka a cules numeroase premii la festivaluri europene si internationale de publicitate si a lucrat pentru mari compani ca Nestlé, GM-Opel, Unilever, L'Oréal, Martini & Rossi.

„Milka are o pasiune in a atinge limitele, si intotdeauna forteaza oamenii pana la extreme. Iar rezultatele se vad, fiind  singurul Director de Creatie italian castigator de Grand Prix la Cannes”, declara Paola Manfroni, Director de Creatie, McCann-Erickson Milano.

Seminar Linotype

Un al patrulea seminar va fi oferit de Linotype, una dintre cele mai mari biblioteci de fonturi din lume. Multe dintre fonturile comune care se folosesc astazi peste tot in lume si care se gasesc aproape in orice PC apartin bibliotecii Linotype. Cu o capacitate de peste 6 000 de fonturi, Linotype este un partener de incredere pentru designeri si tipografii din intreaga lume. Linotype militeaza pentru un transfer global de know-how si un schimb liber de idei si informatii in spatiul tipografic.

Expozitiile cu cele mai bune print-uri publicitare si petrecerile din fiecare seara vor implini spatiul AdPrint, sustin oficialii festivalului, oferind contextul unor confruntari de idei intre oamenii de marketing si creativi.

Juriul AdPrint 2006

Juriul festivalului AdPrint din acest an este format din sase echipe prezidate de Tony Granger / Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi NY, USA si

Erik Vervroegen / Creative Director, TBWA, Paris.

Echipele din juriul AdPrint Festival:

1. Phil van Duynen / Creative Director, Ogilvy Group, Belgia

Koen Demaré / Associate Creative Director, Ogilvy Group, Belgia

2. Joe de Souza / Creative Director, Wieden & Kennedy, Amsterdam

Don Shelford / Creative Director, Wieden & Kennedy, Amsterdam

3. Milka Pogliani / Chairman and Executive Creative Director, McCann Erickson, Milano

Paola Manfroni / Creative Director, McCann Erickson, Milano

4. Olivier Altmann / Co-President and Executive Creative Director, Publicis Conseil, Paris

Bruno Delhomme / Copywriter, Publicis Conseil, Paris

5. Oliver Kapusta / Executive Creative Director, Red Cell, Germania

Kai Gruetzmacher / Creative Director, Springer&Jacoby, Germania

6. Javier Alvarez / Creative Director, Vitruvio Leo Burnett, Spania

Olalla Escriva de Romani / Creative Planner, Vitruvio Leo Burnett, Spania

AdPrint 2006 anunta seminarii europene

Mai multe detalii pot fi gasite pe AdPrint.ro ( www.adprint.ro ) , site-ul festivalului de publicitate.

( Irina Toma, info@adplayers.ro ) AdPrint 2006 anunta seminarii europene ... ..

PUBLICITATE: