Rezultatele cautarii dupa : "marketing manager"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 15 Noiembrie 2007
											
											Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
										Joi, 01 Noiembrie 2007
											
											Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
										Vineri, 26 Octombrie 2007
											
											Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
										Joi, 25 Octombrie 2007
											
											„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
										Marti, 16 Octombrie 2007
											
											„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
										Luni, 15 Octombrie 2007
											
											Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
										Luni, 01 Octombrie 2007
											
											Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
										Luni, 17 Septembrie 2007
											
											Campania va acoperi canale de comunicare cum sunt presa si bannere pe Internet, in principal, la care se adauga un spot TV ce va fi difuzat in cinematografele  Movieplex, Multiplex si Cinema Pro
										Vineri, 14 Septembrie 2007
											
											Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
										Miercuri, 05 Septembrie 2007
											
											Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
										Vineri, 31 August 2007
											
											Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
										Vineri, 10 August 2007
											
											Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
										Joi, 09 August 2007
											
											O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
										Duminca, 05 August 2007
											
											„Pot sa spun ca valoarea business-ului agentiei s-a dublat de la sfarsitul anului trecut si pana acum”, a afirmat pentru AdPlayers, odata cu lansarea noului site newsin.ro, Alina Lungu - Marketing Manager la NewsIn, vorbind de valoarea la care se ridica in prezent cifra de afaceri a agentiei de stiri din grupul Realitatea-Catavencu
										Joi, 26 Iulie 2007
											
											Cu MOL Body Wash, un inedit instrument de marketing, producatorul vine cu  o modalitate de racorire pe timp de canicula prin amplasarea unei echipament similar spalatoriilor auto - spuma din toate partile, urmata in faza urmatoare de un aparat de aburi indeparteaza spuma parfumata, iar ultima cea a uscarii – exact ca intr-o spalatorie auto
										Joi, 26 Iulie 2007
											
											"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
										Miercuri, 25 Iulie 2007
											
											"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
										Vineri, 13 Iulie 2007
											
											"Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR" a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















