Bucegi continua integrarea cu Sister
Joi, 15 Noiembrie 2007

.

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Romanii nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat alte popoare din Europa” reprezinta punctul de plecare al noii campani de imagine pentru berea Bucegi, semnate de Sister&Co. Conform autorilor, cele doua spoturi continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.

„Romanii au trecut cu bine prin multe, si, chiar daca zestrea genetica li s-a alterat putin, au ramas la fel de demni de admiratie”, spune Alexandra Tinjala, General Manager la Sister. „Bucegi e probabil singura bere care a mancat alaturi de noi salam cu soia, si nu a murit din asta, asa ca, decat sa priveasca inapoi cu nostalgie si inainte cu cinism, creand frumoase povesti ale unor traditii aristocrate care nu exista, sau grupuri de referinta care exagereaza o complicitate straina de latura noastra comunitara, a ales sa sarbatoreasca prezentul, cu bunele si relele lui”.

Potrivit agentiei, momente placute in familie, mici tensiuni si naivitati legate de tema integrarii, umor spontan cu o mica doza de ironie fina, caldura sufleteasca si o bere buna dintotdeauna, acestea sunt ingredientele ultimelor doua spoturi pentru Bucegi create de Sister si regizate de Radu Muntean in echipa cu MME.

„Ca si in campania precedenta, foarte bine primita de consumatori pentru limbajul ei simplu, am vrut sa ii lasam pe romani sa se recunoasca in situatiile ilustrate, si sa incercam sa surprindem acel optimism ingenuu prin care oamenii reusesc adesea sa depaseasca piedicile de zi cu zi, privind intotdeauna jumatatea plina a paharului”, spune Narcisa Camarasoiu, Group Brand Manager din partea Heineken Romania.

Cele doua spoturi de 30 secunde vor fi difuzate pe majoritatea posturilor nationale. Spoturile au necesitat doua zile de filmare, in doua locatii diferite: Capita si in comuna Golia.

Intr-unul din spoturi apare o “actrita” de 400 Kg: scroafa, poreclita „Regina” in varsta de 7 ani, careia participarea la filmari i-a prelungit viata. In celalalt spot, senzationalul bunic este un actor pensionar care are peste 60 de ani de actorie, si care desi interpreteaza un rol fara cuvinte, a facut deliciul tuturor la filmare.

irina.toma[at]adplayers.ro

AdPlayers.ro/File

/Sister&Co

Agentia de publicitate Sister & Co si-a inceput activitatea in anul 2006. Printre clientii agentiei se numara: Heineken Romania – cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita si Hategana; Bayer Consumer Care: cu brand-urile Supradyn, Elevit, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema; Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets si Astra Lotto Bets; Holcim; Asociatia Ovidiu Rom; FRF; CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Saga Business Community; Festivalul Ideo Ideis.

.

AdPlayers.ro/Work

Produs/Serviciu: Bucegi

Advertiser: Heineken Romania

Agentie: Sister&Co

Andreas Stieber - Marketing Manager,

Narcisa Camarasoiu - Group Brand Manager si

Monica Tamas - Brand Manager

Alexandra Tinjala, Ina Olaru si Diana Hodivoianu, Sister Brand Service,

Alexandru Bratianu, Claudiu Benciu - Creativi Sister.


PUBLICITATE: