(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Europa FM lanseaza cu agentia de publicitate Brandstalk o noua campanie de imagine, pornind de la mesajul Cea mai buna muzica din 80 pna azi. Acesta a fost si insight-ul de la care am plecat, declara Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk.
Practic, prin fiecare dintre cele 6 vizualuri ale campaniei dezvoltate de noi, invitam publicul tinta sa calatoreasca napoi n timp, adauga executivul Brandstalk. Indicndu-le anul si luna cnd a fost lansat un mare hit, i provocam sa scotoceasca printre amintiri pentru a rememora ntamplarile de pomina traite la vremea respectiva, cu bucuriile si tristetile lor.
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, obiectivul principal al campaniei este consolidarea puternicei legaturi emotionale pe care ascultatorii o dezvolta ntre muzica difuzata de Europa FM si evenimentele din viata lor.
Vizualurile din campanie i nfatiseaza pe 6 dintre artisii (interpreti sau formatii) reprezentativi pentru mixul de muzica Europa FM: George Michael, Jennifer Lopez , Rod Stewart, Ricky Martin, Shakira, Christina Aguilera.
Campania se va desfasura ntre 3 septembrie - 26 octombrie si va cuprinde machete de presa n publicatiile centrale, iar n Bucuresti va fi vizibila prin billboarduri n statiile de metrou, bus sheltere si city lights.
Potrivit oficialilor de comunicare ai campaniei, Europa FM este lider pe piata radioului la nivel national, cu 14, 9% cota de piata si se afla pe un trend ascendent n privinta audientei, cu 2.295.800 ascultatori pe zi.
AdPlayersWork
Advertiser / Anuntator: EDI
Produs: Europa FM
Anca Gheorghe Group Marketing Manager,
Marius Furdui Program Director,
Laura Chivu - Group PR & Promotion Manager,
Andreea Florescu PR & Promotion Executive
Agentie Brandstalk
Sorin Predescu Creative Director,
Marian Enache Senior Copywriter,
Alex Done Senior Art Director,
Olivia Georgescu Account Director,
Camelia Dejeu Account Executive (Brandstalk)