DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Este un teaser, o campanie precampionat pentru Kanal D, care pregateste derby-urile din Liga I”, a declarat, pentru AdPlayers, Bradut Florescu (foto) - Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”

“Ce-am vrut noi sa subliniem a fost ca intotdeauna Kanal D are optiunea 1 pentru meciurile din campionat”, continua Bradut Florescu. “Clientul nostru va difuza meciul cu cea mai buna cota, care suscita cel mai mare interes. In sensul acesta am incercat sa facem o campanie prin care sa transmitem acest mesaj, amplasand povestea la “firul ierbii”. Este locul unde, in timpul unui derby, se intampla calamitati, iar cei afectati sunt localnicii, adica insectele”.

„Am vrut sa iesim din conventia comunicarii pe fotbal”, adauga responsabilul de strategie de la DDB Bucuresti. “Kanal D este un post relativ nou pe piata si isi propune sa ofere publicului o abordare fresh a televiziunii, a spectacolului si a statutului de telespectator. Asta se reflecta, natural, in promovare.”, explica executivul.

“Campania ruleaza in acesta saptamana de marti pana joi, iar vineri, in ziua inceperii campionatului, vom avea o executie speciala, care sa sublinieze inceperea . Folosim ca medii cateva publicatii de sport printre care se numarar Gazeta Sporturilor si ProSport. Campania se bucura si de doua spoturi radio, in linie cu printul.”

Campania autopromo pe postul de televiziune merge pe ideea rezistentei pana la inceputul meciurilor din Liga I -  In care KanalD ofera imagini din partide de fotbal transmitand microbistilor mesajul „mai rezistati un pic pana incep derby-urile la Kanal D. Campaniile din zona fotbal a Kanal D sunt consolidate sub umbrela ”

“Liga I este unul din pilonii importanti pentru Kanal D. Asa ar fi pentru orice televiziune care si-ar permite sa difuzeze cele mai tari meciuri din campionat.”, spune Bradut Florescu. Intrebat cat ar putea sa reprezinte fotbalul in economia comunicarii postului de televiziune, strategul de la DDB spune: “N-as putea sa-l dimensionez in cifre exacte dar este cu siguranta un pol de continut foarte important pentru targetul masculin al postului de televiziune”.

AdFile

Advertiser Kanal D

Brand Kanal D

Produs: Liga I la fotbal.

Hatice Soysev  Kolat – General Manager

Cristian Gheorghita – Marketing Director

Ovidiu Caprita – Communication and Events Manager

Idee: insectele care populeaza gazonul atunci cand nu se joaca meciuri, au viata scurta.

Mihai Cojocaru - Copywriter

Virgiliu Andone - Art Director

Alex “Gipsi” Czipszer - Ilustrator

Mihai Dumitrescu - Account Director

Adrian Garganciuc - DTP

Bradut Florescu - Strategie


PUBLICITATE: