Neconventional Ikea - Ogilvy & Mather
Vineri, 31 August 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Ikea a lansat campania pentru Catalogul Ikea 2008 cu  Ogilvy & Mather. Pachetul plat este ideea centrala a campaniei pentru noul catalog in Romania. Aceasta se desfasoara, potrivit reprezentantilor agentiei, in perioada 1 august – 15 septembrie.

Comunicarea, spun autorii, a pornit de la asemanarea dintre catalogul Ikea si un alt produs tipic IKEA: pachetul plat. Campania se desfasoara pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet. Pentru outdoor, Ogilvy & Mather a avut o comunicare in doi pasi: teasing si revealing.

Executiile neconventionale de pe outdoor s-au concretizat la 1 august in panouri imbracate in pachete plate, deschise apoi pe 15 august, pentru a scoate la iveala noul catalog IKEA cu 5 zile inainte de inceperea distributiei acestora.

“Simbolic, catalogul este pachetul nostru plat cel mai incapator, cuprinzand mii de produse, colectii noi, design in ton cu noile tendinte si inspiratie pentru toate gusturile”, spune Mihaela Muresan, Marketing Manager Ikea Romania. „In plus, campania realizata alaturi de echipa Ogilvy & Mather se pliaza perfect personalitatii catalogului, suprinzand capacitatea acestuia de a livra eficient intr-un volum mic un numar mare de produse”.

Ikea nu este la prima abordare neconventionala. Marca folosea nu demult umbra unor jaluzele ca mod de promovare outdoor pe timpul verii.


PUBLICITATE: