Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Publicis Romania a luat primul loc la AD SPOT LOW BUDGET in cadrul festivalului de publicitate AdSpotAward desfasurat la Florenta, singurul eveniment de talie mondiala dedicat exclusiv spoturilor TV “low budget” (sub 100.000 de euro).

Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos. Spotul care a adus agentiei premiul intai a fost cel care a pus pe roti campania promotionala "Mini consumuri.Mega motoare” pentru propulsoarele dCi (indicativul pentru motorizarile diesel la Renault).

Echipa care a participat la realizarea spotului este formata din Rafael Treguer – Marketing Director, Claudia Rosoga – Advertising Manager si Dora Pasare – Brand Manager Renault din partea Renault si Razvan Capanescu – Creative Director, Raluca Bararu – Art Director, Dan Frinculescu – Copywriter, Camelia Efrimov – Producator AV si Catalin Albu – Account Director din partea Publicis Romania, Casa de Productie: Trilogy Film, producator: Viorel Mihalcea.

Publicis Romania este o agentie de publicitate full-service, care isi are inceputurile in 1993 si care, in prezent, detine in portofoliu clienti cu renume pe plan local si international: Albalact (FULGA), British Airways, Beretta, Campofrio, Du Pont, Fresh, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), Garnier, Hochland, HP, Marazzi (Pazo Grup), Modul Design, Nestle Joe, Nestle Icecream, Nissan, OMV, P&G, Renault, URSUS Breweries, Wienerberger, Whirlpool.

PUBLICITATE: