Rezultatele cautarii dupa : "marca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mercury are 4 oameni noi de Promo
Joi, 12 Aprilie 2007
Mercury Promotions are, de curand, noi oameni in agentia de publicitate: Oana Venat -  AV Director, Elena Negrescu - copywriter, Diana Serban - Art Director, Ioana Preda - Account Executive
Tempo a cāstigat PR-ul Luxury Show
Vineri, 06 Aprilie 2007
Potrivit Tempo, promovarea evenimentului incepe in luna aprilie si se incheie in decembrie, cand va avea loc a doua editie a evenimentului organizat de Romexpo si EuroExpo
Filter Design trimite un designer roman la agentia globala de creatie a marcii Peroni Nastro Azzurro - The Bank
Marti, 03 Aprilie 2007
Marius Grigore, castigatorul premiului I la categoria DESIGN GRAFIC din cadrul Filter Design Competition va beneficia de un stagiu de 2 saptamani la Londra la The Bank, agentia globala de creatie a marcii Peroni Nastro Azzurro, premiul fiiind oferit chiar de catre Ian Cassie (foto), Creative Director al The Bank
Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din pozitia de Vicepresedinte IAB Romānia
Vineri, 23 Martie 2007
Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania si implicit din functia de Vicerpesedinte al nou formatei organizatii
Lowe a refuzat licitatia Timisoreana
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani īn care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vānduta bere din Romānia pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata īn decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior īn portofoliul Lowe & Partners
Baumix a dat īn judecata Henkel pentru profesionisti
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat īn judecata compania Henkel pentru īncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala avānd ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
O initiativa si a Suporterilor RoBlogFest!
Sambata, 03 Martie 2007
O initiativa inclusiv a celor care au acceptat sa promoveze festivalul sub titlul de "Suporter RoBlogFest" - bloguri care nu au fost nominalizate fie si īntr-o lista de multumiri, festivalul jurnalelor online se descrie īn propria prezentare ca find o initiativa lui Dragos Novac, fara sa aminteasca nimic de numeroasele bloguri care au promovat cu titlu gratuit RoBlogFest, acum o marca a...
BryColi:acum si pentru ele īn picioare
Vineri, 23 Februarie 2007
Un catalog gratuit de marketing direct vinde pe jumatate de pagina, sub marca BryColi, un produs omologat de experientele neplacute ale urmaselor Evei la toaletele publice
Maximize face rebrandingul Finansbank īn Credit Europe Bank Romānia
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Cāt face un Blog de Manager?
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brānzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar cātiva...
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Media Galaxy a PRinstalat WindowsVista
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si īn planul de comunicare Media Galaxy
Promotia Glade a dat Mini One-ul
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
141 devine OgilvyAction
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite īn mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa īn Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pāna īn prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmānd sa ramāna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction