Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007

Welcome to Champions Planet Heineken 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Heineken UEFA Champions League revine în România cu o noua campanie „Welcome to Champions Planet”. Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro.

La evenimentul de lansare al campaniei au participat, printre altii, Ilco Kwast (foto stanga) – Group Brand Manager Heineken în Romania, Laura Tampa (foto mijloc) - Managing Director Grey Worldwide Romania, Andreas Stieber (foto dreapta) – Marketing Manager Brau Union Romania, Member of Heineken Group.

Welcome to Champions Planet Heineken 2007Întrebat de AdPlayers care este bugetul campaniei de comunicare a promotiei si a website-ului, Ilco Kwast, Heineken Group Brand Manager în România, a evitat sa dezvaluie valoarea acestuia. Contul de media apartine MediaCom. Campania este sustinuta prin publicitate TV, machete de presa, Internet, activari Horeca si Retail, precum si prin activitati de relatii publice.

„Continuarea campaniei Heineken Welcome to Champions Planet în România a venit firesc dupa succesul pe care l-a înregistrat în 2006”, spune Ilco Kwast.

Promotia continua campania “Welcome to Champions Planet”, care a debutat în România anul trecut si a oferit consumatorilor de bere oportunitatea de a asista în direct la finala UEFA Champions League, de pe Stade de France din Paris. Editia din 2006 a campaniei a înregistrat peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici.

Activarea campaniei „Welcome to Champions Planet” 2007 se realizeaza exclusiv prin intermediul website-ului: www.championsplanet.ro, cu sectiuni si design adaptate campaniei 2007. Site-ul ofera noutati despre meciurile UEFA Champions League, de a licita punctele acumulate si de a le schimba în premii, de a fii la curent cu toate noutatile promotiei sau de a face cumparturi on-line.

Ilco Kwast sustine ca „Promotia nationala de anul acesta înglobeaza mecanisme diferite de joc, foarte apreciate de catre consumatori”.

Potrivit executivului de marketing Heineken, campania include o combinatie de premii instant, ca rezultat al participarii consumatorilor la promotie prin sms; premiul cel mare, care consta în excursii la Finala UEFA Champions League de la Atena, peste alte  45,000 premii printre care televizoare Sony Bravia, console PlayStations 2, terminale Vodafone, mingi Heineken UEFA Champions League, ceasuri Heineken UEFA Champions League, genti termoizolante, sepci, tricouri; premii garantate prin intermediul sectiunii On-line Shop de pe website-ul www.championsplanet.ro unde consumatorii pot sa schimbe punctele acumulate cu premii.

AdPlayersFile

Mecanismul promotiei

Pentru a putea participa la aceasta promotie, consumatorii în vârsta de peste 18 ani trebuie sa trimita codul valid de produs prin SMS la 1888 sau sa acceseze www.championsplanet.ro. Codul de produs se gaseste pe etichetele sticlelor Heineken de 0,33l si 0,5l. Consumatorii care ajung la nivelul 4 si au acumulat 150 000 de puncte, dar poseda un Campion si mai ramân cu alte 200 000 puncte în cont, câstiga o excursie la finala UEFA Champions League, de la Atena.

Promovarea globala a parteneriatului cu UEFA Champions League este parte din strategia companiei de a consolida pozitia de lider a marcii Heineken în segmentul berii premium la nivel global si de a creste valoarea brandului. 

Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, iar în România marca Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION România, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: