Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007

Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Una dintre cele mai vechi marci de lactate romānesti, potrivit agentiei de publicitate Propaganda, Napolact avea nevoie de īmprospatare la nivelul identitatii vizuale, motiveaza autorii, proiectul de rebranding. Napolact si Propaganda si-au īnceput colaborarea īn 2005, iar proba colaborarii, spun oficialii agentiei, a fost chiar procesul de rebranding, test trecut cu succes, adauga ei. Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda

Adrian Tuluca, Director Executiv al agentiei Propaganda afirma ca „proiectul dezvoltat de Propaganda si Napolact a reusit sa dea glas filozofiei si misiunii Napolact: produse naturale, din ingrediente ce se folosesc de zeci de ani”

Colaborarea īnceputa cu procesul de rebranding (logo nou, ambalaje noi), a continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si culminānd cu spot-ul TV de imagine.

Spotul TV „Marturia” a fost filmat la finalul anului trecut cu ajutorul casei de productie Trilogy si a echipei germane formate din Corinna Winter – regizor si Jonas Scholz – Director de Imagine. Cunoscutul Dumitru Farcas a semnat īn premiera coloana sonora a unui spot romānesc, Farcas fiind de altfel, spune agentia, si un fidel consumator al produselor Napolact.

„Noul slogan „Ca odinioara” si pozitionarea la care am ajuns, axata pe traditie, sintetizeaza credo-ul dintotdeauna al acestei companii, ale carei origini sunt atestate documentar īnca din 1905”, a adauga Tuluca.

Napolact marcheaza brandingul agentiei PropagandaDan Moldovan, Director de Creatie la Propaganda spune ca “Schimbarea ambalajelor este īn general un proiect delicat, cu atāt mai mult īn cazul Napolact, avānd īn vedere ca packaging-ul produselor Napolact a fost trasatura cea mai evidenta, vizibila a marcii”.

Īn cadrul proiectului de rebranding au fost regāndite ambalajele pentru peste 30 de produse distincte, iar pentru multe dintre ele s-au gasit si denumiri noi, conform autorilor, unele foarte originale, si cel mai important...”romānesti”, reprezentative pentru brand, mai adauga ei. Printre acestea se numara: iaurt Zdravan, iaurt Numa’ Bun, iaurt Usurel, smantana Prima sau smāntāna Gospodar.

„Dialogul Napolact cu consumatorul s-a manifestat cu preponderenta la raft prin intermediul ambalajelor si este firesc ca marca sa fie sensibila la acestea”, adauga Moldovan. “Īncercānd sa potentam valorile pe care Napolact le-a pretuit de-a lungul timpului, am operat un face lifting la nivelul siglei, am recreeat complet īntreaga linie de ambalaje diseminānd si prin intermediul lor caracterul marcii”, conchide seful de creatie al agentiei.

AdFile

Advertiser: Friesland Foods

Brand: Napolact

Willy Cristea – Account Manager

Razvan Orbulescu – Director de Marketing

Agentie: Propaganda

Simina Leotescu – Head of Strategic Planning,

Sonia Vlad – Account Manager,

Paul Cioran si Bogdan Huma – Copywriteri,

Vlad Bojan – Art Director,

Claudiu Serban – DTP Manager,

Dan Moldovan –  Creative Director.

AdPlayersFile

Propaganda

Īnfiintata īn 2003, Propaganda este o agentie full-service independenta. Avānd o echipa de 32 de oameni agentia are īn portofoliu campanii si proiecte de comunicare desfasurate pentru marci si clienti cum sunt Lasselsberger (Cesarom, Sanex), Friesland Foods ( Napolact, Dots), Terapia (Fiobilin, Furazolidon), Coty Cosmetics, Radio Guerrilla, Finans Leasing si altii.

Napolact

Unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romānia, potrivit companiei, Napolact a īnregistrat īn anul 2005, potrivit oficialilor de comunicare, o cifra de afaceri de peste 41 milioane de EURO si are īn prezent 480 angajati. Producatorul spune ca prelucreaza anual 53 milioane litri de lapte īn cele trei fabrici, pe care le detine la Huedin, Baciu si Taga.

Gama de produse Napolact cuprinde toate sortimentele specifice industriei laptelui: lapte proaspat, iaurt, sana, chefir, lapte batut, brānzeturi . Sub brandul Napoca, īn portofoliul Napolact mai exista si o gama diversificata de īnghetata, compania fiind printre cei mai mari producatori de īnghetata din Romānia.


PUBLICITATE: