(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Una dintre cele mai vechi marci de lactate romnesti, potrivit agentiei de publicitate Propaganda, Napolact avea nevoie de mprospatare la nivelul identitatii vizuale, motiveaza autorii, proiectul de rebranding. Napolact si Propaganda si-au nceput colaborarea n 2005, iar proba colaborarii, spun oficialii agentiei, a fost chiar procesul de rebranding, test trecut cu succes, adauga ei.
Adrian Tuluca, Director Executiv al agentiei Propaganda afirma ca proiectul dezvoltat de Propaganda si Napolact a reusit sa dea glas filozofiei si misiunii Napolact: produse naturale, din ingrediente ce se folosesc de zeci de ani
Colaborarea nceputa cu procesul de rebranding (logo nou, ambalaje noi), a continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si culminnd cu spot-ul TV de imagine.
Spotul TV Marturia a fost filmat la finalul anului trecut cu ajutorul casei de productie Trilogy si a echipei germane formate din Corinna Winter regizor si Jonas Scholz Director de Imagine. Cunoscutul Dumitru Farcas a semnat n premiera coloana sonora a unui spot romnesc, Farcas fiind de altfel, spune agentia, si un fidel consumator al produselor Napolact.
Noul slogan Ca odinioara si pozitionarea la care am ajuns, axata pe traditie, sintetizeaza credo-ul dintotdeauna al acestei companii, ale carei origini sunt atestate documentar nca din 1905, a adauga Tuluca.
Dan Moldovan, Director de Creatie la Propaganda spune ca Schimbarea ambalajelor este n general un proiect delicat, cu att mai mult n cazul Napolact, avnd n vedere ca packaging-ul produselor Napolact a fost trasatura cea mai evidenta, vizibila a marcii.
n cadrul proiectului de rebranding au fost regndite ambalajele pentru peste 30 de produse distincte, iar pentru multe dintre ele s-au gasit si denumiri noi, conform autorilor, unele foarte originale, si cel mai important...romnesti, reprezentative pentru brand, mai adauga ei. Printre acestea se numara: iaurt Zdravan, iaurt Numa Bun, iaurt Usurel, smantana Prima sau smntna Gospodar.
Dialogul Napolact cu consumatorul s-a manifestat cu preponderenta la raft prin intermediul ambalajelor si este firesc ca marca sa fie sensibila la acestea, adauga Moldovan. ncercnd sa potentam valorile pe care Napolact le-a pretuit de-a lungul timpului, am operat un face lifting la nivelul siglei, am recreeat complet ntreaga linie de ambalaje diseminnd si prin intermediul lor caracterul marcii, conchide seful de creatie al agentiei.
AdFile
Advertiser: Friesland Foods
Brand: Napolact
Willy Cristea Account Manager
Razvan Orbulescu Director de Marketing
Agentie: Propaganda
Simina Leotescu Head of Strategic Planning,
Sonia Vlad Account Manager,
Paul Cioran si Bogdan Huma Copywriteri,
Vlad Bojan Art Director,
Claudiu Serban DTP Manager,
Dan Moldovan Creative Director.
AdPlayersFile
Propaganda
nfiintata n 2003, Propaganda este o agentie full-service independenta. Avnd o echipa de 32 de oameni agentia are n portofoliu campanii si proiecte de comunicare desfasurate pentru marci si clienti cum sunt Lasselsberger (Cesarom, Sanex), Friesland Foods ( Napolact, Dots), Terapia (Fiobilin, Furazolidon), Coty Cosmetics, Radio Guerrilla, Finans Leasing si altii.
Napolact
Unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romnia, potrivit companiei, Napolact a nregistrat n anul 2005, potrivit oficialilor de comunicare, o cifra de afaceri de peste 41 milioane de EURO si are n prezent 480 angajati. Producatorul spune ca prelucreaza anual 53 milioane litri de lapte n cele trei fabrici, pe care le detine la Huedin, Baciu si Taga.
Gama de produse Napolact cuprinde toate sortimentele specifice industriei laptelui: lapte proaspat, iaurt, sana, chefir, lapte batut, brnzeturi . Sub brandul Napoca, n portofoliul Napolact mai exista si o gama diversificata de nghetata, compania fiind printre cei mai mari producatori de nghetata din Romnia.