Rezultatele cautarii dupa : "libertatea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Ringier angajeaza 100 de oameni in Divizia Online
Joi, 02 Iulie 2009
 Noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va...
Lucian Romascanu - GM, Can Can si Ciao: Can Can este concurent cu Libertatea, insa din punctul meu de vedere este o concurenta cat se poate de corecta
Vineri, 20 Martie 2009
 „Can Can este concurent cu Libertatea, insa din punctul meu de vedere este o concurenta cat se poate de corecta”, afirma pentru AdPlayers Lucian Romascanu, fost Director...
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
BRAT publica 216 Cifre de Difuzare iulie - septembrie 2008
Joi, 04 Decembrie 2008
 Biroul Roman de Audit al Tirajelor a publicat ieri cifrele de difuzare pentru 216 publicatii, aferente perioadei iulie-septembrie 2008 
SNA (Ringier): Libertatea  - 1,3 Milioane cititori, Compact - 210.000, zilnic
Marti, 05 August 2008

Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)

CNA este impotriva modificarii Legii Audiovizualului de catre Senat, privind ponderea egala a stirilor pozitive si negative
Luni, 30 Iunie 2008

Consiliul s-a pronuntat impotriva modificarii legii audiovizualului de catre Senatul Romaniei conform careia programele de stiri ar urma sa aiba, in pondere egala, stiri cu teme pozitive si, respectiv, negative

AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

Viva! acuza Libertatea de furt intelectual
Luni, 31 Martie 2008

Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei

Bancpost: Contul Perfect, de la Scala JWT
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
DRAFTFCB Bucharest si-a dublat afacerea la 10 Milioane EUR
Vineri, 14 Martie 2008
Agentia de publicitate DRAFTFCB a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 10.250.741 euro, inregistrand o crestere cu 106% fata de anul precedent (4.971.928 euro)
SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

Ringier confirma plecarea Iuliei Dinu si instalarea lui Claudiu Serban la sefia Evz si Capital
Marti, 29 Ianuarie 2008

Claudiu Serban, Deputy General Manager al Ringier va conduce si divizia de publicatii Economic & Reference,  iar Dragos Varsandan este promovat in functia de Director Executiv, Divizia Magazines

Dezaprobari pentru modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala care ating inclusiv Presa
Duminca, 28 Octombrie 2007
Initiativa pentru o Justitie Curata, Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia ProDemocratia si Centrul pentru Jurnalism Independent dezaproba modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala
“Femeia de azi” sare la gatul „Libertatii pentru Femei”
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit  BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
FCB Bucuresti devine DRAFTFCB
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Stirile Mass Media, de doua ori mai tari in Trafic
Joi, 26 Iulie 2007
Cu 8.516.973 vizitatori in Trafic.ro, categoria "Stiri / Mass Media" s-a plasat pe locul intai in topul categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie, la mare distanta s-au situat categoriile "Cautare / Portal" (4.513.340 vizitatori) si "Divertisment" (3.492.613 vizitatori)
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
« 3 4 5 6 7 »