Ringier angajeaza 100 de oameni in Divizia Online
Joi, 02 Iulie 2009

 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Ringier Romania infiinteaza Divizia Online, incepand cu mijlocul lunii iulie. Potrivit reprezentantilor de comunicare ai editorului, aceasta va cuprinde un numar total de peste 100 de posturi si va fi condusa, interimar, de catre Marius Hagger (foto). Editorul desfasoara, in prezent, un amplu proces de recrutare interna si externa in vederea ocuparii celor peste cincizeci de posturi nou create. Conform editorului, masura este in linie cu strategia de intarire a segmentului online al Grupului Ringier si este sustinuta de Christian Unger, CEO al Ringier AG. 

In Romania, noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va identifica si materializa oportunitati de afaceri in zonele e-commerce si servicii.

Divizia Online va avea in structura sapte subdepartamente (evz.ro, libertatea.ro, capital.ro, Magazines Online, Marketing & Sales, IT Online si WebTV). Laurentiu Ciornei si Andrei Frunza isi pastreaza atributiile de coordonare editoriala, respectiv de dezvoltare pentru intreaga divizie, raportand  Directorului Executiv al Diviziei. Aditional, Andrei Frunza va prelua si conducerea departamentului Marketing & Sales care va avea in componenta douasprezece posturi. 

Cei opt angajati dedicati structurii de vanzari vor pastra o relatie apropiata cu regiile care gestioneaza conturile online ale Ringier Romania, dar vor avea in acelasi timp responsabilitatea de a dezvolta o relatie de parteneriat durabil cu un numar cat mai mare de clienti finali.

Obiectivele noii divizii sunt impunerea site-urilor din portofoliu ca lideri in segmentele din care fac parte, atat cantitativ cat si calitativ, gasirea de noi oportunitati de promovare pentru piata de publicitate prin proiecte inovatoare, dezvoltarea de parteneriate strategice cu alti jucatori importanti din piata online in vederea imbunatatirii ofertei de continut si implicit a unei mai bune monetizari si nu in ultimul rand accelerarea dezvoltarii online a Ringier Romania atat prin crestere organica, cat si prin achizitii.

 


PUBLICITATE: