Rezultatele cautarii dupa : "lansarea"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Vineri, 19 Octombrie 2007
AdPlayers si-a gasit articole intregi republicate pe Notoriu.ro, un website apartinand Magnetique Marketing, editor care sub pretextul „preluarii” cu indicarea sursei, copiaza integral sau partial continutul unor materiale apartinand altor publicatii online
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Conceptul Brand Care este lansat impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
Joi, 13 Septembrie 2007
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am castigat-o in urma cu 10 zile”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Joi, 06 Septembrie 2007
Identity Communication (I.C.), o revista trimestriala gratuita dedicata tinerilor va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan în Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
Luni, 03 Septembrie 2007
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Vineri, 24 August 2007
Pe langa Divizia Bulevard si Sport, Lucian Romascanu va conduce la Ringier si Divizia de Publicatii Gratuite, respectiv cotidianul Compact, ca urmare a promovarii lui Marco Stettler, in pozitia de General Manager al companiei Ringier Ucraina
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si real,-
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Duminca, 05 August 2007
„Pot sa spun ca valoarea business-ului agentiei s-a dublat de la sfarsitul anului trecut si pana acum”, a afirmat pentru AdPlayers, odata cu lansarea noului site newsin.ro, Alina Lungu - Marketing Manager la NewsIn, vorbind de valoarea la care se ridica in prezent cifra de afaceri a agentiei de stiri din grupul Realitatea-Catavencu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















