Cosmote lanseaza o revista gratuita într-un tiraj initial de 50.000 exemplare
Joi, 06 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cosmote lanseaza prima editie romaneasca a revistei trimestriale Identity Communication (I.C.), o publicatie de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor. Oficialii de comunicare au afirmat pentru AdPlayers ca revista are un tiraj initial de 50.000 de exemplare. Titlul a fi distribuit gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri.

Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing si Comunicare al Cosmote Romania spune ca lansarea revistei „vine ca urmare a succesului publicatiei in Grecia si in Bulgaria, unde s-a remarcat ca un bun instrument de comunicare cu tinerii“.

Proiect al Grupului Cosmote, publicatia este editata si realizata sub coordonarea Diviziei de Marketing si Comunicare a Cosmote de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton, o agentie cu sediul in Grecia.

In cele 100 de pagini color, revista I.C. abordeaza, potrivit editorului, teme de interes pentru tineri, tratand subiecte atat din mediul international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber. Pe langa acestea, sunt incluse si materiale pe teme care incearca sa responsabilizeze generatiile tinere asupra problemelor mediului inconjurator.

Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania.

PUBLICITATE: