Rezultatele cautarii dupa : "head"
Ordonare dupa: data / relevanta  
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
 ZF premiaza aplicatiile mobile la Mobilio 2013.
Vineri, 15 Martie 2013
 Din juriul competitiei fac parte Adrian Botan, McCann Bucharest; Dan Virtopeanu - Breeze Mobile (Leo Burnett Group Romania); Cristian Costache - Aegis Media Romania, Andrei Lopata - CEO Revo Solution; Doina Costache - Google Romania; Todi Pruteanu - Microsoft Romania si Cosmin Pachiu - Mediafax Group
Managing Director nou la G2. Mircea Pascu, fost Client Service Director.
Marti, 12 Februarie 2013
 G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania

Schimbari la creatia Graffiti, GMP, G2. Gongu la GMP. Vasilachi, la (Grey) G2.
Luni, 28 Ianuarie 2013
 Din ianuarie 2013, Mihai Gongu (ex Graffiti BBDO) este director de creatie la GMP iar Stefan Vasilachi, ex GMP, la (Grey) G2

 

Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
Joi, 24 Ianuarie 2013
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Bani din Internet, Legislatie, Tendinte. IAB Forum Romania pe 16 octombrie.
Vineri, 28 Septembrie 2012
 IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe 16 Octombrie in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.
Pro TV confirma schimbarile. Anca Budinschi, Director General. Costi Mocanu, Senior VP Head la Voyo
Marti, 18 Septembrie 2012
 Pro Tv confirma schimbarile anuntate in premiera de adplayers, in cursul diminetii de astazi. Costi Mocanu a fost numit Senior Vice-President Head of Voyo, iar Anca Budinschi ocupa pozitia de General Director PRO TV SA.
Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

 

INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

Exclusiv: Mihaela Fabian pleaca de la Mindshare. Dupa 16 ani de media, antreprenor de brutarie.
Luni, 20 Februarie 2012
 Omul de media nu a putut fi contactat pentru a comenta informatia. Potrivit surselor adplayers, Fabian ar urma sa-si ia o scurta vacanta dupa care sa dea curs unei provocari de business pe cont propriu. Brutaria Tartelier.
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
Luni, 19 Decembrie 2011
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Fosta Brand Tailors, Ana Padurariu a tras la un brand maker cu alti doi Padurariu. Marks
Miercuri, 16 Noiembrie 2011
 Infiintata in 2010, compania de strategie in marketing si comunicare Marks este un parteneriat intre patru antreprenori Iulian Padurariu (fost marketing la Policolor, Murfatlar, TVR si mai apoi Trout & Partners), Demis Ghindeanu (ex TVR), Silviu Padurariu (copywriter) si Demetra Garbasevschi (Ex Head of Business Development, JWT Scala Romania).

Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Teodor Cucu a plecat de la Frank si a dat drumul propriei pravalii: The Cell
Luni, 14 Noiembrie 2011
 Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.

 

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.