Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Agentie: Propaganda

Brand: Selgros

Client: Selgros Romania

( adplayers, Iulian Toma) Dupa un pitch demarat in februarie, agentia Propaganda a transat creatia carmangeriei Selgros, estimata de surse adplayers la un buget de 50.000 euro. Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV.

In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Propaganda nu au comentat informatiile privind bugetul de creatie si productie sau business-ul agentiei, precizand ca informatiile sunt supuse clauzelor de confidentialitate.

Prima campanie semnata de Propaganda se numeste „Selgros. Merita.” si comunica avantajele oferite de reteaua de magazine cash & carry, atat pentru consumul final, cat si pentru revanzare. Directia strategica a plecat de la ideea ca oricat de puternica si diferentiatoare ar fi carmangeria in piata, in mod normal, oamenii nu merg la cumparaturi numai si numai pentru carne, aceasta fiind doar unul dintre produsele aflate pe lista de achizitii. Spoturile au fost regizate de Radu Jude, cu Marius Panduru DOP, prin intermediul Strada Film.

“Strategia noastra a fost sa gandim o platforma de comunicare in care vedeta sa fie carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Astfel, pozitionarea a devenit “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne”, urmand a fi exprimata printr-o campanie sustinuta de motive pentru care sa vii la Selgros, motivul principal, dupa cum spuneam, fiind carmangeria” spune Luciana Bodolan, Strategic Planner Propaganda.

“Ne-am dorit mult sa facem cunoscuta calitatea produselor si a serviciilor Selgros, pornind de la carmangeriile proprii de care suntem mandri si care sunt deja apreciate de clientii nostri fideli. Echipa Propaganda a inteles acest lucru si l-a „tradus” foarte frumos in limbaj creativ. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merita.” pentru ca defineste misiunea pe care Selgros o are pe piata romaneasca, aceea de a oferi clientilor servicii excelente.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania. 

Credite

Selgros Romania

Pia Krauss (Marketing Manager); Ovidiu Cantor (Economist, responsabil OOH & Deco); Madalina Leonte (PR Specialist); Ciprian Grindean (Art Director Advertising)

Propaganda:

Bogdan Moraru (Creative Director), Razvan Soare (Senior Copywriter), Paula Rusu (Art Director),  Corina Iovan (Strategic Planning Director), Luciana Bodolan (Strategic Planner), Mihaela Giurca (Client Service Director), Catalina Balan (Account Manager), Vlad Crisu (DTP Director), George Paraschiv (DTP Designer), Ionut Andrei (Head of Digital), Dragos Musat (Digital Director), Codruta Strat (Account Manager), Alina Dumitru (PR Manager), Marcela Moldovan (AV Director)

 


PUBLICITATE: