Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013

 ( adplayers. Iulian Toma) “Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta, astfel incat noii actionari sa poata prelua o companie performanta.” explica pentru adplayers Theodor Manolache, Publishing Director si Head of Advertising Sales la Sanoma Hearst Romania.

Estimat de specialisti din piata de media la cateva luni de la momentul notificarii, avizul Consiliului Concurentei privind achizitia Sanoma Hearst de catre Burda nu are insa un termen limita in care ar putea veni. Avize in procese complexe de achizitie au fost date in termene de cateva luni mergand pana la un an de la notificarea institutiei.

Cu un business estimat de adplayers la aproximativ 9-10 Milioane de euro pe an, produsele Sanoma Hearst Romania atrag in jur de 50% din venituri din piata de publicitate.

Mai mult in Achizitii, Media

Pe acelasi subiect:
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania


PUBLICITATE: