Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) Burda International GmbH achizitioneaza toate activitatile Sanoma Hearst in Romania.

Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, potrivit unor surse apropiate celor doua companii autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 10 mil. eur pe an, din estimarile adplayers Sanoma Hearst Romania atrage din publicitate aproximativ 5 Milioane de euro pe an.

Tranzactia va conduce la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi de media, cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media on-line. 

Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International explica: „Am mostenit brand-uri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media on-line in Romania, in anii ce vor urma”.

Editorul este prezent atat in segmentele de reviste internationale de lifestyle, de lux cat si in cele de masa. Actualul portofoliu al Burda Romania cu titluri precum Practic in bucatarie, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis si altele, portofoliu care va fi imbogatit cu titluri internationale precum ar fi Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.

Activ pe 17 piete, trustul Burda International GmbH publica in prezent peste 230 de reviste si ofera un numar mare de servicii media digitale. Cu peste 2400 de angajati si operatiuni consistente in Europa Centrala si de Est, editorul international se extinde si pe pietele din Asia.


PUBLICITATE: