Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 adplayers. info

Dupa 8 ani de radio de programe de educatie si destindere sub pozitionarea „pentru parinti si copii”, dar perceput conform unor cercetari ale audientei doar "pentru copii", reteaua de posturi Itsy Bitsy accentueaza pozitionarea si stabileste in clar slotul orar intre 9 si 17  „doar pentru parinti”.

Initiat de fondatorul GMP, Felix Tataru, si al Nadiei Tataru, partenera si directoarea postului de radio, conform ultimului studiu facut pentru Itsy Bitsy de catre D&D Research mai mult de 1,4 milioane de persoane asculta in mod regulat postul de radio in peste jumatate de tara.

“Dupa experienta ultimilor ani si numeroase cercetari ale publicului, am ajuns la convingerea ca educatia copiilor incepe cu cea a parintilor. Asadar venim in sprijinul acestora cu programe noi care-i vizeaza in mod exclusiv. Astfel, parintii au parte de informatii utile, parenting si tips&tricks pentru a fi parinti mai buni.” declara Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy.

Pornind de la veteranele programe pentru copii cu Itsy si Bitsy se mentin in grila, dimineata de la 7 la 9 si seara intre 17.00 si 22.00, chipa retelei radio a conceput emisiuni speciale pentru parinti, care acopera peste 50% din grila de programe. In timpul zilei, un slot orar generos este doar pentru parinti, intre 9.00 si 17.00, de luni pana vineri. Programe precum “Mamma Mia”, emisiune in direct de la 9.00-12.00 sau “Meditatii pentru parinti” difuzate de la 16.00 si de la 22.00, dar si muzica pentru parinti completeaza noua grila.

Sub conceptul “Sunt lucruri pe care copiii n-ar trebui sa le auda” schimbarea este comunicata la nivel national printr-o campanie semnata GMP Advertising si vizeaza inclusiv schimbarea de perceptie postului, de la radio pentru copii, la radio pentru parinti si copii. Campania a fost lansata la sfarsitul lunii octombrie, iar canalele de comunicare alese sunt outdoor si print.

Echipa Itsy Bitsy implicata in noua campanie de comunicare este formata din:Nadia Tataru (Director General), Monica Popescu (PR Manager), Daniel Paramanov (Director Comercial). Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Andreea Nemens (Director Executiv), Simona Miron (Account Manager), Mihai Gongu (Creative Director), Ioana Munteanu (Group Creative Director), Radu Rebei (Art Director), Bogdan Stanciu (Head of Design). 

 Mai mult in Media


PUBLICITATE: